search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 08:34
MENU CLOSE

Η σελίδα του λοξού

08.11.2013 22:00
oldphotospod_0611_054_cmyk1383900740.jpg

• Θλιβερός ο ενεστώτας αποκαλύπτεται.

• Θλιβερός ο ενεστώτας αποκαλύπτεται.
• Στους δρόμους ο παραλογισμός διακονεί τη σχηματογραφία μιας εποχής γραμμένης στο πρόχειρο τετράδιο. Εκτός των γραμμών τα ερμηνεύματα πασχίζουν να δικαιολογήσουν τα στιγμιότυπα ενώ η επανάληψη φαντάζει αστειογράφημα βγαλμένο από τη συνωμοσία των παλαιών χρόνων.
• Στα εφιαλτικά παραληρήματα η συνέχεια της πανικοδρομίας θα προσδώσει στην ακολουθία τις προσεγγίσεις που ο καθείς θα συλλογισθεί αφήνοντας την τρέχουσα φαντασία των ολίγιστων συνθηκών να παραμιλήσει για μια ακόμη φορά πάνω στην εγκαταλελειμμένη έννοια της νοημοσύνης.
• Και στο παρακάτω, την επομένη, όταν το σύστημα των εξισώσεων θα συνεργασθεί με τη μαθηματική γραφή, τότε οι άγνωστοι των συμβόλων των πράξεων θα γεμίσουν τα πρωτοσέλιδα με την απαραίτητη διά τους καιρούς εξεικόνιση των κατασκευασμένων τεράτων.
• Και στην αθλιότητα η οξεία στο όμικρον διαμαρτύρεται αργοσέρνοντας στο φωνήεν όλη την αγανάχτηση της ομόηχης συνοδείας του επιθέτου στο ουσιαστικό της γενικής της σκέψεως.
• Στα σηκωμένα χέρια τα ρήματα σιωπηλά παρακολουθούν τα πρόσωπα στους αριθμούς της κλίσεώς τους ενώ στην αδυναμία των ψιθύρων να προσδιορίσουν την απάντηση στα υπόλοιπα των σημείων των ερωτήσεων, το ατιολογικόν λέξημα αφήνει στις πιθανότητες την αμηχανία της μονοσύλλαβης δυσκολίας νηπιακής τοποθετήσεως.
• Στο ύστερον του φθινοπώρου ο ήλιος ακόμα βγαίνει περίχαρος. Στα σύννεφα η σκοτεινιά ανακατεύεται στο γυρολόι της διαδρομής. Φεύγουν στα όνειρα οι φωνές ενώ η βροχή άργησε να στολίσει την τελευταία επιθυμία της εποχής.
• Στην επικράτεια η ασυναρτησία γέμισε την πρόταση με τη μακρηγορία της και στα όμοια η ευτραπελία, τοποθέτηση χαρακτηρισμού πολυποίκιλου, ξεπερνά τα σύνορα της ανεκτικότητας.
• Και στην εκφώνηση, στο περιθώριο μια τελεία ξέφυγε στην ευθεία και κατρακύλησε.
• Και ένα κόκκινο έδωσε τη μολυβιά του κανόνα.

Mυογράφημα
 
Τα δάχτυλα όργωσαν στα κατάμαυρα μαλλιά τη φιλαρέσκεια. Έγειρε στα δεξιά και το βλέμμα πήρε τις εκφράσεις όλου του χρόνου, του πόθου των υγρών εικόνων.
Μετά ξανά στα αριστερά στο λίκνισμα του καστανού γύρω απ’ τον λαιμό.
Στο γυμνό σώμα τα σημάδια απ’ τα αγγίγματα μικρά σημειώματα, σκούρα αποτυπώματα, κάποιες φωνές στα ξεχασμένα.
Στο πρόσωπο η μοναξιά να καθρεπτίζεται.
Στο μεγάλο σαλόνι με τα σκεπασμένα έπιπλα.
Στο παράθυρο με το μισόκλειστο εξώφυλλο, με τη σκιά να βγαίνει απ’ τα σωθικά και στον καθρέπτη να ξεχωρίζει η όραση τα απαραίτητα.
Στο αργό πέρασμα, στο παιχνίδισμα, στα βρεγμένα τρεξίματα των χεριών, στην αργή κίνηση της αισθαντικότητας.
Το βλέμμα.
Στην προσήλωση του μαρτυρίου.
Μια βιαστική κίνηση στον πανικό.
Στον πρόλογο της αποστάσεως του χρόνου.
Μια λευκή παραφωνία περιπλεγμένη.
Αθυρόγλωσση λεπτομέρεια των διαστημάτων, δίπλα στη χαραμάδα που φέρνει το φως, όπως πέφτει στην άρνηση του απεικονίσματος.
Και στη βιασύνη, στα δάχτυλα, ένας κρότος.
Στο σκοτάδι.

Κέντημα

Άσπρη κλωστή
Περίτεχνη αναπαράσταση
Μηχάνευμα της χειρός και η απόκρυψη του φωτός
Ενώ οι λεπτομέρειες στα μικρά διαστήματα
Ξεγελούν τους οφθαλμούς
Παραπλάνηση διά του στιγμιοτύπου
Των μεγάλων στιγμών
Επιφώνημα του ουσιαστικού
Του επιρρήματος
Του χρόνου
Και της καταφάσεως
(ένα αποκαμωμένο μυστικό)
Και μια ματιά ένοχη
Έξω στην αυλή των ψευδαισθήσεων

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29.03.2024 08:31