search
ΠΕΜΠΤΗ 18.04.2024 09:28
MENU CLOSE

Μεγάλη μπουκιά φάε…

25.11.2013 22:00
Μεγάλη μπουκιά φάε… - Media

…Μεγάλη κουβέντα μην πεις! Η λαϊκή ρήση ταιριάζει γάντι στις εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών περί άμεσης έναρξης της κατασκευής του δρόμου Πάτρα – Πύργος- Τσακώνα, ως δημοσίου έργου, χωρίς, δηλαδή, την παραχώρησή του σε ιδιώτες.

…Μεγάλη κουβέντα μην πεις! Η λαϊκή ρήση ταιριάζει γάντι στις εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών περί άμεσης έναρξης της κατασκευής του δρόμου Πάτρα – Πύργος- Τσακώνα, ως δημοσίου έργου, χωρίς, δηλαδή, την παραχώρησή του σε ιδιώτες.

Γιατί στην σπουδή του ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης και να ικανοποιηθούν οι εργολάβοι και να ικανοποιηθεί το λαϊκό αίσθημα, δεν μας τα λέει καλά. Και ως γνωστόν 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν χωράνε και ιδιαίτερα εάν είναι καρπούζια Ηλείας…

Σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες εντός των ημερών αναμένεται να κατατεθούν για ψήφιση στη Βουλή οι αναθεωρημένες συμβάσεις παραχώρησης για την επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων που οι εργολάβοι έχουν εγκαταλείψει.

Μέσα στις πλουσιοπάροχες παραχωρήσεις προς τους εργολάβους είναι και η περικοπή του αντικειμένου των έργων, δηλαδή, δεν θα κατασκευαστεί το τμήμα της Ολυμπίας οδού «Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα» ενώ ο αυτοκινητόδρομος Ε65 θα είναι σαν διάδρομος στο πουθενά αφού αντί να ξεκινά από τη Λαμία θα ξεκινά κάπου κοντά στο Δομοκό και θα σταματά στα Τρίκαλα!

Οι αντιδράσεις των τοπικών φορέων είναι σφοδρές και η υποψία και μόνον ότι μπορεί κατά την ψηφοφορία για την κύρωση των νέων συμβάσεων να υπάρξουν διαρροές έχει κάνει την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών να χάσει τον ύπνο της. Έτσι αιφνιδίως, ανακοινώθηκε ότι το κομμάτι Πάτρα –Πύργος – Τσακώνα θα ξεκινήσει και αυτό άμεσα αλλά ως δημόσιο έργο. Και σε αυτό το σημείο τα πράγματα μπλέκουν ή καλύτερα τα μπλέκει ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης.

Το υπουργείο Υποδομών απαντώντας στις καταγγελίες του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Χουντή στις 13 Νοεμβρίου είχε δηλώσει το εξής:

«Αν καταγγέλλαμε τις συμβάσεις υπέρ του Δημοσίου τα έργα δε θα μπορούσαν να συνεχισθούν ως Δημόσια, διότι το νέο ΕΣΠΑ δεν εστιάζει στη χρηματοδότηση οδικών δικτύων και υποδομών».

Και ακόμα: «ο κ. Χουντής θα πρέπει επειγόντως να επικαιροποιήσει τις γνώσεις του για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα, μιας και φαίνεται να αγνοεί το γεγονός ότι ο κανονισμός των Διαρθρωτικών Ταμείων δεν επιτρέπει τη γέφυρα έργων μεταξύ τριών προγραμματικών περιόδων και ένα έργο δεν μπορεί να χρηματοδοτείται για 3 Προγραμματικές Περιόδους, όπως προτείνει… Για να μην εκτίθεται ο κ. Χουντής υποστηρίζοντας δημοσίως ανακριβή πράγματα, θα ήταν χρήσιμο για τον ίδιο να ζητήσει να ενημερωθεί από τις υπηρεσίες του υπουργείου ώστε να έχει ακριβή και ασφαλή γνώση των όσων υποστηρίζει δημοσίως».

Και το ερώτημα είναι τι άραγε από όλα αυτά άλλαξε και πλέον το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που δεν θα κατασκευάσουν όπως όφειλαν οι εργολάβοι που εκμεταλλεύονται το δρόμο, τώρα μπορεί να προκηρυχθεί σε ξεχωριστή εργολαβία ως δημόσιο έργο; Από ποια κονδύλια θα χρηματοδοτηθεί;
Κάθε απάντηση δεκτή.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 18.04.2024 09:27