search
ΠΕΜΠΤΗ 25.04.2024 07:45
MENU CLOSE

Γιατί ο Guardian προσφέρει (εκτός από ενημέρωση) και πουκάμισα…

18.02.2014 11:12
Γιατί ο Guardian προσφέρει (εκτός από ενημέρωση) και πουκάμισα… - Media

Το δεδομένο: Η εφημερίδα Guardian προσφέρει υψηλής ποιότητας ενημέρωση, καταγράφοντας μεγάλες δημοσιογραφικές επιτυχίες. Το μη αναμενόμενο: Κυκλοφόρησε την περασμένη Πέμπτη με ένα πλούσιο διαφημιστικό ένθετο για ανδρικά πουκάμισα και γραβάτες – εκπτωτική προσφορά για τους αναγνώστες.

Το δεδομένο: Η εφημερίδα Guardian προσφέρει υψηλής ποιότητας ενημέρωση, καταγράφοντας μεγάλες δημοσιογραφικές επιτυχίες. Το μη αναμενόμενο: Κυκλοφόρησε την περασμένη Πέμπτη με ένα πλούσιο διαφημιστικό ένθετο για ανδρικά πουκάμισα και γραβάτες – εκπτωτική προσφορά για τους αναγνώστες.
 
Η εφημερίδα έδινε την δυνατότητα στους αναγνώστες να αγοράσουν τα είδη της φίρμας που διαφημιζόταν με έκπτωση που έφτανε μέχρι 70%.. «Αποκλειστική προσφορά για τους αναγνώστες της “The Guardian”» έγραφε με μεγάλα γράμματα στο εξώφυλλό του το ένθετο.
 
Παράλληλα με την προσφορά που «έτρεξε» στο φύλλο της η εφημερίδα, στην ιστοσελίδα του Guardian, την ίδια ημέρα, «ανέβηκε» η ανάλυση του αρθρογράφου Ρόι Γκρίνσλεϊντ για την ανάγκη να «διαφοροποιηθούν» τα έσοδα της παραδοσιακής μορφής του Τύπου.
 
Στην σούμα, η εξήγηση για τις «έξω-δημοσιογραφικές» προσφορές που επιλέγει ο Guardian έλεγε ότι αν θέλουν να επιβιώσουν οι εφημερίδες, θα χρειαστεί να βρουν εναλλακτικές πηγές εσόδων – εκτός από πωλήσεις, διαφημίσεις και συνδρομές. Ίσως χρειαστεί να ξεκινήσουν να βγάζουν προς πώληση και μη-ειδησεογραφικές υπηρεσίες, χρησιμοποιώντας, ωστόσο, το εμπορικό σήμα τους, γνωστότερο στα ελληνικά ως… brand name, που είναι γνωστό και πουλάει…   
 
Και ήδη η διοίκηση του Guardian έχει κάνει τα δικά της βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Από τον περασμένο Μάιο οι αναγνώστες, και όχι μόνο, του γνωστού βρετανικού φύλλου μπορούν να απολαμβάνουν τον καφέ τους στο «guardiancoffee» στην καρδιά του ανατολικού Λονδίνου, μέσα στο εμπορικό κέντρο «Boxpark Shoreditch».


 
Την ίδια στιγμή, βγάζει προς πώληση, μέσα από την ιστοσελίδα της, μπλουζάκια, CD, DVD, (στο «entertainment.guardianoffers.co.uk») αλλά και πακέτα διακοπών («guardian escapes») ενώ διαθέτει και τον δικό της διαδικτυακό χώρο για γνωριμές («soulmates.theguardian.com»).
 
Ο Τύπος μπορεί και… «πουλάει» τα πάντα πλέον
 
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο «παίζει» δυνατά ακόμη μια ιστορική βρετανική εφημερίδα η Daily Telegraph. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ο επισκέπτης μπορεί να αγοράσει σχεδόν τα πάντα: από ρούχα μέχρι ηλεκτρικά είδη, και από έπιπλα μέχρι μηχανές του γκαζόν.
 
Το ίδιο μπορεί να κάνει ο αναγνώστης και στο αντίστοιχο διαδικτυακό κατάστημα του Independent καθώς και στο «Mailshop» της Daily Mail, που φημίζεται για το ταξιδιωτικό της πρακτορείο «mailtravel.co.uk».
 
Οι New York Times λειτουργούν πλέον το δικό τους online βιβλιοπωλείο ενώ τις δικές του πηγές εσόδων ισχυροποιεί ο εκδοτικός όμιλος «Conde Nast» που κυκλοφορεί κάποια από τα δημοφιλέστερα περιοδικά της υφηλίου (The New Yorker, Vanity Fair, Vogue, Wired, GQ κ.ά.) καθώς έχει δημιουργήσει τη δική του σχολή μόδας στο Λονδίνο, την «Conde Nast College of Fashion and Design».
 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 25.04.2024 07:36