16/12/2018 11:29:34

ΝΥΤ: Η σκουριά τρώει τα ακριβά αυτοκίνητα των Ελλήνων

ΝΥΤ: Η σκουριά τρώει τα ακριβά αυτοκίνητα των Ελλήνων - Media
 
Στην παρακμή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτων και στην αδυναμία των Ελλήνων να συντηρήσουν τα πολυτελή τους οχήματα, που άλλοτε πωλούνται με ραγδαίους ρυθμούς, αναφέρεται άρθρο των New York Times. 

«Μη δυνάμενος να πληρώνει για βενζίνη ο Γιάννης Ζγουράκης πάρκαρε την ακριβή του BMW σε ένα δρόμο κοντά στο σπίτι του και άρχισε να χρησιμοποιεί μηχανή για τις μετακινήσεις του. Αυτό έγινε περισσότερο από ένα χρόνο πριν. Τώρα, το αυτοκίνητο παραμένει στο ίδιο σημείο σχεδόν κατεστραμμένο, χωρίς μπαταρία, με σκισμένα λάστιχα. Ο κ. Ζγουράκης δεν είναι ο μόνος που το έχει κάνει αυτό» σημειώνει το δημοσίευμα. 

«Οι Έλληνες για καιρό είχαν σχέσεις αγάπης με τα αυτοκίνητά τους, αγοράζοντας κατά κεφαλήν περισσότερα απ’ ότι οι περισσότεροι Ευρωπαίοι γείτονές τους. Αλλά αυτές τις ημέρες η χώρα έχει μετατραπεί σε μια μεγάλη μάντρα εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων, ακόμη μια μονάδα μέτρησης των δύσκολων καιρών». 

Οι NYT κάνουν αναφορά στις μεγάλες ουρές που σχηματίστηκαν έξω από τις εφορίες τις τελευταίες ημέρες του 2013, με οδηγούς που ήθελαν να παραδώσουν τις πινακίδες τους πριν τεθεί σε ισχύ ο νέος φόρος επί των πολυτελών αυτοκινήτων. 

Πολλοί παρέδωσαν τις πινακίδες τους ευελπιστώντας ότι κάποια στιγμή θα μπορέσουν να επανακυκλοφορήσουν τα αυτοκίνητά τους. «Άλλοι ωστόσο συνεχίζουν να τα οδηγούν με πλαστές πινακίδες ή και χωρίς καθόλου πινακίδες. Ορισμένοι το κάνουν αυτό από ανάγκη, όχι όλοι όμως» σημειώνει το άρθρο φέρνοντας ως παράδειγμα την περίπτωση του Μιχάλη Λιάπη. 

Το δημοσίευμα αναφέρεται και στον μεγάλο «στόλο» ανασφάλιστων οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους, επικαλούμενο επίσημα στοιχεία και εκτιμήσεις, ως έναν ακόμη τρόπο που επιλέγουν κάποιοι οδηγοί για να γλυτώσουν χρήματα. 

Μια ακόμη εναλλακτική είναι η πώληση του οχήματος αλλά όπως σημειώνεται, ούτε αυτό είναι κάτι εύκολο. Ακόμη και οι ιδιοκτήτες ακριβών μοντέλων πρέπει να συμβιβαστούν με χαμηλές τιμές πώλησης, καθώς οι φόροι για αυτοκίνητα πολλών κυβικών μπορεί να φτάσουν ακόμη και τα 7.700 δολ. το χρόνο. 

Ωστόσο κάποιοι πωλητές αυτοκινήτων, έχουν δει μια ευκαιρία, αυτή της εξαγωγής πολυτελών αυτοκινήτων σε χώρες όπως η Γερμανία και η Σαουδική Αραβία, αναφέρει ο Γιώργος Παππάς, εκπρόσωπος της Σαρακάκης. 

«Κάποτε είχαμε την δεύτερη υψηλότερη αναλογία Porsche Cayenne κατά κεφαλήν, στην Ευρώπη. Πλέον ούτε καν βλέπεις κάποιο από αυτά», σημειώνει ο ίδιος.  

Πηγή: Capital

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.