Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Τις δοκιμές ενός νέου χαρακτηριστικού – ενός κουμπιού «buy» – το οποίο προορίζεται να «βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις μέσω του Facebook στο News Feed και στις σελίδες του.
Τις δοκιμές ενός νέου χαρακτηριστικού – ενός κουμπιού «buy» – το οποίο προορίζεται να «βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις μέσω του Facebook στο News Feed και στις σελίδες του (Pages).
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του Facebook, χρήστες σε desktop ή φορητές συσκευές μπορούν να πατήσουν το «Buy» κουμπί σε διαφημίσεις και δημοσιεύσεις σε Pages για να αγοράσουν απευθείας ένα προϊόν από μια επιχείρηση, χωρίς να βγαίνουν από το κοινωνικό δίκτυο.
«Φτιάξαμε αυτό το χαρακτηριστικό έχοντας κατά νου την ιδιωτικότητα, και κάναμε βήματα για να καταστήσουμε την εμπειρία πληρωμής ασφαλή. Καθόλου λεπτομέρειες πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών που μοιράζονται οι άνθρωποι στο Facebook όταν ολοκληρώνουν μια συναλλαγή δεν θα κοινοποιείται σε άλλους διαφημιστές, και οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν εάν θέλουν να αποθηκεύουν λεπτομέρειες πληρωμών για μελλοντικές αγορές» αναφέρεται σχετικά.
Οι δοκιμές επί της παρούσης έχουν να κάνουν με μερικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στις ΗΠΑ, με το Facebook να διαβεβαιώνει ότι θα δημοσιοποιήσει νέες πληροφορίες καθώς συγκεντρώνει feedback.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.