search
ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 22:59
MENU CLOSE

Η σελίδα του λοξού

08.08.2014 21:00
oldphotos21407487827.jpg

Υπόλοιπον ερμηνεύματος η αποφώνηση της αναμνήσεως. Και στη διαστρέβλωση το ψευδολόγημα ξεκαθαρίζει τη σύνδεση απογυμνώνοντας την ψιμυθίωση των προτάσεων.

◆ Υπόλοιπον ερμηνεύματος η αποφώνηση της αναμνήσεως. Και στη διαστρέβλωση το ψευδολόγημα ξεκαθαρίζει τη σύνδεση απογυμνώνοντας την ψιμυθίωση των προτάσεων.
◆ Στην καλοκαιρία των συναλλαγών των αισθήσεων προς αλλήλους, το συναίσθημα, δακρύβρεχτη περίσταση εσωτερικού μονολόγου στην κατηγορία του οίκτου, υπογράφει την καταδίκη του στην επεξήγηση.
◆ Και στα πλάγια γράμματα η ερωτογραφία παραπέμπει στην ημερομηνία της στιγμής.
◆ Κάπως έτσι η πρώτη σκέψη του προθήματος όταν το ρήμα θέτει με τις προθέσεις του τα συμπεράσματα στο περιθώριο των φράσεων
◆ Η μοναχικότητα στα πρόσωπα όταν ο αριθμός μουτζουρώνει τα ακαθόριστα σχήματα στο λευκό χαρτί.
◆ Στα ακρωνύμια η κατάντια αλλοπρόσαλλη παραδίδεται συμπυκνωμένη ενώ η γελοιότητα καταφεύγει στην περίληψη της ανυπαρξίας για να δηλώσει ευθαρσώς την αθανασία της.
◆ Θλιβερά και ολίγιστα τα κεφαλαία δίνουν στην τελεία τα διαστήματα των νοημάτων. Αποστάσεις των χρόνων και στα βλέμματα η μελαγχολία του χαμόγελου αποσαφηνίζει την εμπέδωση της απελπισίας.
◆ Σε μια στιγμή λοιπόν ο Αύγουστος θα φτιάξει τα φεγγάρια του.
◆ Στην άμμο τα σκιαγραφήματα περιπαίζουν και στα σώματα αναρτημένα τα σημειώματα αντιλαμπυρίζουν δείχνοντας στον ήλιο τη διάθεση της ραστώνης. Στιγμιότυπα αισθαντικής ραθυμίας με τη σιωπή να περιπλέκεται στην ασυναρτησία των θορύβων.
◆ Προκαθορισμένες συναντήσεις της επαναλήψεως απόνερα της αυταπάτης όταν στην ευθεία το μάτι φεύγει στον περίπατο των δρομολογίων.
◆ Μακαριότητα στο συνώνυμο της πλήρους αποχαυνώσεως ενώ στις παραγράφους των εκθέσεων η πολιτική δευτερολογεί την καταντημένη υπόστασή της.
◆ Δίχως την αναπνοή και με τη μεμψιμοιρία του ανεκπλήρωτου η κατανόηση αφήνεται στο σκοτάδι. Στη νοσταλγία ένα μικρό φύλλο, μανία του φθινοπώρου στη ζωγραφιά, κάτω απ’ τον ήλιο. Και στη λέξη η συνέχεια. Όπως το μαχαίρι διακόπτει τα κείμενα.
◆ Με την αιτιολογία της αντιφάσεως!

Mυογράφημα

Με το μαύρο φόρεμα. Στις πτυχές που φτιάχνει η σκιά.
Όταν θέλει το φως να μεσολαβήσει στα απρόσμενα.
Στην άκρη, εκεί όπου ο βράχος έσβηνε τη στεριά.
Με το κρυμμένο φεγγάρι.
Με τα αστέρια να κάνουν κόμπους στη νύχτα. Με τις επιγραφές να δίνουν στην τεθλασμένη τα χρώματα.
Κάτω από τον φανοστάτη. Με τα χέρια δεμένα μπροστά.
Στου βοριά το ανέμισμα με τη στιγμή να μεγαλύνει την αισθαντικότητα.
Στο ξεφτισμένο κάθισμα. Η περιπλάνηση. Η σιωπή.
Με το γυαλί να γονατίζει στον οίκτο.
Στην υγρασία της ψευδαισθήσεως.
Αλμύρα στα χαράγματα του χρόνου. Φωνή της φράσεως. Μονόλογος του υπερσυντέλικου. Δίπλα απ’ την πέτρα.
Στο χάδι της θάλασσας.
Στο πέρασμα, με το τυπικό στην πρωτοκαθεδρία.
Υποκλίσεις και χαμόγελα. Νεύματα και χαιρετισμοί. Στην αποβάθρα του καθιερωμένου χρόνου.
Ο φανοστάτης γυμνό σίδερο.
Με το στεφάνι να γέρνει στα κύματα.
Η εγκατάλειψη.
Πίσω. Με τα απλωμένα δάχτυλα. Στην πρόταση.
Στα κλειστά μάτια. Η μικρή πόρτα.
Και ένα όνειρο.

 

Φωνή

Ερατεινή
Στα καμώματα της μεσημβρίας
Υποψίθυρος άγιος
Του ανομολόγητου
Αντίπερα
Του μύθου
«Είχε κλέψει τα μαύρα πανιά»
Κι ο βράχος
«είχε χαθεί στη θάλασσα»
Πέλαγος
Του τίθημι
«τι απέγινε;»
Ξέφυγε στην Ώρα
«και μετά;»
Η μεταμόρφωση
Διαστρέβλωσε
Την αυταπάτη

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 22:58