search
ΠΕΜΠΤΗ 25.04.2024 15:04
MENU CLOSE

Τι λέει η Ryanair για τους 40 Βρετανούς επιβάτες που ξέμειναν στην Κέρκυρα χωρίς λεφτά

08.10.2014 13:14
Τι λέει η Ryanair για τους 40 Βρετανούς επιβάτες που ξέμειναν στην Κέρκυρα χωρίς λεφτά - Media

40 Βρετανοί τουρίστες έχουν… ξεμείνει από την προηγούμενη Κυριακή στο νησί της Κέρκυρας εξαιτίας των ακυρώσεων των πτήσεων της Ryanair, λόγω κακοκαιρίας. 

40 Βρετανοί τουρίστες έχουν… ξεμείνει από την προηγούμενη Κυριακή στο νησί της Κέρκυρας εξαιτίας των ακυρώσεων των πτήσεων της Ryanair, λόγω κακοκαιρίας. Ο καιρός «έφτιαξε», αλλά η αεροπορική εταιρεία δεν ναύλωσε αεροπλάνα με αποτέλεσμα οι παραθεριστές να παραμένουν στο νησί.
 
Οι περισσότεροι έχουν ξεμείνει από χρήματα, κάποιοι δεν μπορούν να πάρουν ούτε τα φάρμακά τους, ενώ κάποιοι άλλοι έχασαν τη δουλειά τους!
 
Ο 57χρονος καρδιοπαθής Λες Άντριους που ταξίδεψε με τη σύζυγό του, Τζέιν, εκφράζει τον θυμό του γιατί δεν μπορεί πλέον λα λάβει την φαρμακευτική του αγωγή και κανένας δεν τους έχει εξηγήσει τι συμβαίνει: «Αυτό ήταν το πρώτο μας ταξίδι με τη Ryanair και ήταν φριχτό»!
 
Η Κλαιρ Τέιλορ, από τη Βόρεια Ουαλία, περιέγραψε στην Daily Mail την τραγική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η ίδια αλλά και οι άλλοι επιβάτες: «Μείναμε στε ένα all inclusive resort και για αυτό δεν είχαμε πάρει πολλά λεφτά μαζί μας. Ετσι βρεθήκαμε να έχουμε ξέμεινε εδώ, χωρίς λεφτά για φαγητό, ούτε καν για νερό. Τα δυο τελευταία βράδια μας έστειλαν σε ξενοδοχείο και κάθε μέρα ερχόμαστε στο αεροδρόμιο και δεν μπορούμε να μάθουμε τι συμβαίνει. Είναι εξωφρενικό. Μας είπαν ότι η επόμενη πτήση δεν θα γίνει πριν τις 12 του μηνός. Ωστόσο υπάρχει ανάγκη να γυρίσουμε σπίτια μας. Εχω ένα μικρό παιδί και πρέπει να πάω σπίτι μου. Δυο από τους επιβάτες ισχυρίζονται ότι έχασαν τις δουλειές τους εξαιτίας της καθυστέρησης. Είναι αηδιαστικό. Αλλά ούτε η πρεσβεία μας, μας έχει προσφέρει την οποιαδήποτε βοήθεια. Αυτό είναι πράγματι απογοητευτικό». 
 
Ο εκπρόσωπος της Ryanair εξήγησε ότι η ετιαρεία έκανε ότι μπορούσε και μετέφερε την «συγγνώμη» της στους επιβάτες: «Πληρώσαμε τις διανυκτερεύσεις των πελατών μας  στα ξενοδοχεία και τους δώσαμε κουπόνια για αναψυκτικά, σύμφωνα με τον κανονισμό. H Ryanair ζητά συγνώμη από όλους τους πελάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώνονται λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Είμαστε σε επαφή μαζί τους και προσπαθούμε έτσι ώστε να τους εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα».
 
Το υπουργείο Εξωτερικών της Βρετανίας ενημερώθηκε για την κατάσταση και τόνισε ότι το προξενείο του στην Κέρκυρα είναι στην διάθεση των τουριστών.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 25.04.2024 15:03