search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 18:43
MENU CLOSE

Το 13888 του ΟΤΕ, στην Κορυφή της Εξυπηρέτησης Πελατών Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ

19.12.2014 13:32
Το 13888 του ΟΤΕ, στην Κορυφή της Εξυπηρέτησης Πελατών Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του ΕΙΕΠ - Media

Την πρώτη θέση κατέκτησε ο ΟΤΕ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για το 2014, αποδεικνύοντας, για ακόμη μία φορά, ότι για τον Όμιλο ΟΤΕ, ο πελάτης βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο!

Την πρώτη θέση κατέκτησε ο ΟΤΕ στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) για το 2014, αποδεικνύοντας, για ακόμη μία φορά, ότι για τον Όμιλο ΟΤΕ, ο πελάτης βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο!
 
Στο πλαίσιο της 5ηςτελετής απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών» από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών,το13888 του ΟΤΕκατέκτησε τοπρώτο βραβείο στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας».

Η διάκριση αυτή είναι αποτέλεσμα  της συνεχούς προσπάθειας και τηςπροσήλωσης των ανθρώπων της Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας,η οποία εκφράζεται σε κάθε προϊόν και υπηρεσία που σχεδιάζει, σε κάθε στιγμή της επικοινωνίας με τον πελάτη.Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 2014, η Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών του ΟΤΕ πραγματοποίησε περισσότερες από 13 εκατ. ξεχωριστές επαφές με πελάτες.
 
Όπως δήλωσε και οΔιευθυντής Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου ΟΤΕ, κ. Α. Στράτος:«Στον ΟΤΕ αλλάζουμε, γινόμαστε μέρα με την ημέρα καλύτεροι, ερχόμαστε πιο κοντά στις ανάγκες του πελάτη. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την πρωτιά αυτή.Ανήκει σε ολόκληρη την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που με το πάθος και το συναίσθημα που καθημερινά μεταφέρουν στους πελάτες μας, τηρούν την υπόσχεση του ΟΤΕ: Μαζί, είμαστε Ένα».
 
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμόςμε στόχο την υποστήριξη και αναβάθμιση του ρόλου όσων άμεσα ή έμμεσα έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, αποσκοπώντας στην προαγωγή άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνονται στην Ελλάδα από το 2010. Στη φετινή, 5η διοργάνωση, υποβλήθηκαν 110 υποψηφιότητες από 85 επιχειρήσεις και οργανισμούς.Μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, το Ινστιτούτο βραβεύει τον πρώτο ανάμεσα σε εταιρείες, οργανισμούς και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους, για τις πρακτικές τους στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η Κριτική Επιτροπή κάθε κατηγορίας αποτελείται από 3 κριτές και 1 αναπληρωματικό μέλος (1 ακαδημαϊκός, 1 CEO, 1 υψηλόβαθμο στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελάτη). 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 18:41