19/11/2018 21:06:00

Η σελίδα του λοξού

Η σελίδα του λοξού - Media
♦ Νυχτερινό υπερσυντέλικου χρόνου.
♦ Η αναπόληση, κατάρα της ιστορίας, φροντίζει τη μοναδικότητα των αισθήσεων, καταγράφει την αιωνιότητα των αληθινών στιγμών.
♦ Όταν οι έννοιες στην απεραντοσύνη τους ξεχω­ρίζουν στα ερμηνεύματα και οι λέξεις συνοδευτικές μονοκοντυλιές πασχίζουν να δώσουν στη ζωή την περιοδική κίνηση της καθιερωμένης διαδικασίας της αναπνοής.
♦ Καθά έγραψε στα σκαλοπάτια ο επιμανής την ονομαστική.
♦ Και τα διατακτικά επί των ρημάτων ματαιοπονώ­ντας ψάχνουν την αφορμή των ψευδολογημάτων.
♦ Στην ανασκόπηση η αυταπάτη εκδιδόμενη αποσύρεται αφήνοντας στα παρατημένα δια­στήματα τις υποσχέσεις των φράσεων.
♦ Στις θάλασσες η απόγνωση της φωνής προσω­ποποίηση του πόνου στην ικεσία του συνθέματος.
♦ Εν ακολουθία.
♦  Στα ανάκλιντρα η παρακμή ζωώδης παραμονή των σαρκίων περιορίζεται στην επιτηδευμένη συ­μπαράσταση της μελαγχολίας.
♦ Και στη συνοικία του παραλόγου άνθρωποι του πατώματος με την υπόφαια ουσία να εξα­ντλείται στη νοημοσύνη των μηρών καταφεύ­γουν στη φαιδρή κατανάλωση της ευκτικής εγκλίσεως.
♦ Στην επιλογή η ανυπαρξία έβαλε τη φορεσιά του παρελθόντος και η ασυναρτησία ταυτίστηκε πλή­ρως με την εορταστική παροιμιώδη έκφραση των ενδυμάτων η οποία εικονογραφεί τον Εμμανουήλ.
♦ Στους καιρούς των φαιδρών εξεικονισμάτων!
♦ Λόγος της αμπέλου στα πατώματα της αντιλήψε- ως και η αισθητική
οπισθοχώρησε στην πρώτη ανα­πνοή της ηλιθιότητας.
♦ Παρθενόμορφη και ανεμοκαύκαλη, με την πυώδη παρερμηνεία της αναφοράς των εξογκω­μάτων, η εκδήλωση της εκλογής καταδεικνύ­ει με τη σαφήνεια της αυθάδειας τη γηπεδική αντίληψη περί των ορέξεων.
♦ Στην πολιτεία των πολύχρωμων εντυπωμάτων και της αστείρευτης ανοητολογίας.
♦ Σύνοψις του γέλωτος στην ακολουθία των δε­δομένων.
♦ Και στα αναπάντητα του ψευδογραφήματος ο μορφασμός παρείσακτο σχήμα της εκφωνήσεως προσκαλεί τη διαφορετικότητα στην ομήγυρη.
♦ Με την ευχή του ημεροδείκτη να στέκεται στην αιωνιότητα του Αορίστου!


Μυογράφημα
Η Κλητική πέρασε στα δόντια του Βοριά.
Το φωνήεν σφύριξε στις γυμνές πέτρες. Κατρακύλησε στις αιμασιές. Στη χούφτα η σταγόνα της τελευταίας βροχής.
Ο παραλογισμός της κραυγής.
Αντήχηση του πάθους
Δίκοπη η μαχαιριά της παραγράφου. Στην
αντίστροφη εκφορά.
Κατήφορος. Στο ξεψύχισμα της θάλασσας. Τα βράχια. Σχήματα καρφωμένα, πληγές σταυρωμένες. Περιθώριο της καμπύλης στα πλευρά της υγρασίας. Στα δάχτυλα περιπλέκεται. Ψηλάφισμα της αλμύρας. Σημειώματα της αμαρτίας.
Η λέξη. Ο χρόνος. Ο πόνος.
Ήταν ένα απόγευμα. Η φράση στην πανικοδρομία του ασυνάρτητου. Το χαμόγελο. Η Κατάφαση. Ο φόβος.
Η απουσία μυστικός δείπνος της προδοσίας.
Στην προστακτική η ικεσία έσβησε στο επιφώνημα. Παραμίλημα κι ο δρόμος να σέρνεται στο σημείωμα. Στο περιθώριο η μικρή γραμμή σπρώχνει την ανάγνωση.
Συλλαβισμός. Το δυσνόητο πάνω στο γυαλί. Αντικαθρέπτισμα.
Ένας όρκος να χάνεται στα παλιά βιβλία.
Το ταξίδι όνειρο φτιαγμένο στο ψέμα.
Πιο χαμηλά. Η λαγκαδιά στόλιζε με το αίμα της το χιόνι.
Νιφάδες της αταξίας περιποίκιλες λεπτομέρειες της νοσταλγίας στο κόσμημα.
Ο κήπος με τον ιβίσκο. Ο ύπερος.

Κάνωπος
Φωτεινότητα της Θεονόης
Στον ψίθυρο της νύχτας
Το ιστίον
Αστέρι στο καρφί
Υποταγή του σκοτεινού στο
αντιφέγγισμα
Το δήγμα του όφεως
Ο όρκος
Η ωραιότης
Φανέρωμα θλίψεως
Θάμβος της μέλαινας χολής
Ερημία
Η αιτιατική
Πτώση του ανώφελου
Γόος του πάθους
Απομεινάρια της λησμονιάς
στην άδεια παρένθεση

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.