Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Με αφορμή τον διεθνή εορτασμό για τα ενενήντα χρόνια του Πιερ Μπουλέζ το Γαλλικό Ινστιτούτο, το Ωδείο Αθηνών και το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης οργανώνουν τρεις συναυλίες σύγχρονης μουσικής για τον σπουδαίο Γάλλο συνθέτη, μαέστρο, συγγραφέα και πιανίστα.
Με αφορμή τον διεθνή εορτασμό για τα ενενήντα χρόνια του Πιερ Μπουλέζ το Γαλλικό Ινστιτούτο, το Ωδείο Αθηνών και το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης οργανώνουν τρεις συναυλίες σύγχρονης μουσικής για τον σπουδαίο Γάλλο συνθέτη, μαέστρο, συγγραφέα και πιανίστα.
Το «Αφιέρωμα για τα Eνενήντα Xρόνια του Πιερ Μπουλέζ» (1925 – ) θα ξεκινήσει από το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης όπου θα παρουσιαστούν σε πρώτη πανελλήνια εκτέλεση το έργο του διάσημου συνθέτη «Le Marteau sans Maître», («Tο Σφυρί χωρίς Αφέντη») με το Σύνολο Φεστιβάλ Ιονίων υπό την μουσική διεύθυνση του Νίκου Αθηναίου και σολίστ την μεσόφωνο Αγγελική Καθαρίου. (11/1, 20.30).
Την ίδια ημέρα θα ακολουθήσει και η προβολή της ταινίας: Le Marteau sans Maître, μπαλέτο (Milano, Teatro alla Scala).
Οι υπόλοιπες 2 συναυλίες του Αφιερώματος
ΣΥΝΑΥΛΙΑ & ΕΚΘΕΣΗ: Από τον Camille Saint-Saëns στον Pierre Boulez
100 χρόνια γαλλικής μουσικής παρουσίας στην Ελλάδα, με τεκμήρια από τα αρχεία του Ωδείου Αθηνών και του Ιονίου Πανεπιστήμιου (Auditorium Γαλλικού Ινστιτούτου, 17/2, 20:30)
ΣΥΝΑΥΛΙΑ & ΕΚΘΕΣΗ: Από τον Camille Saint-Saëns στον Pierre Boulez
100 χρόνια γαλλικής μουσικής παρουσίας στην Ελλάδα, με τεκμήρια από τα αρχεία του Ωδείου Αθηνών και του Ιονίου Πανεπιστήμιου (Ωδείο Αθηνών, αίθουσα Άρης Γαρουφαλής, 26/3, 20.30)
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.