search
ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 13:15
MENU CLOSE

Η ΕΥΔΑΠ έγινε πιο…trendy

03.04.2015 09:57
Σαχίνης (ΕΥΔΑΠ): Προγραμματίζουμε επενδύσεις 1 δισ. ευρώ - Media

Ένα διαφορετικό και πολύ μοντέρνο  τρόπο για να μιλήσει για την αξία του νερού διάλεξε η ΕΥΔΑΠ. 

 

Ένα διαφορετικό και πολύ μοντέρνο  τρόπο για να μιλήσει για την αξία του νερού διάλεξε η ΕΥΔΑΠ. Αντί να κάνει μια δαπανηρή διαφημιστική καμπάνια αποφάσισε να αξιοποιήσει τη δυναμική των social media. Δημιούργησε ένα χιουμοριστικό βίντεο που έγινε αμέσως viral. Πρωταγωνιστής ο γνωστός στον κόσμο τουYoutube  Αλέξανδρος Κοντοπίδης ο οποίος για τις ανάγκες του video έγινε «ένας άνδρας σαν τα κρύα τα νερά». Μέσα σε τρείς μέρες το video είχε 30 χιλιάδες views και πολύ θετικά σχόλια αποδεικνύοντας ότι ήταν σωστή επιλογή για την ΕΥΔΑΠ να μιλήσει για ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως το νερό και το περιβάλλον με μια απόλυτα εναλλακτική προσέγγιση. Μαθαίνουμε ότι το video με τον Κοντοπίδη ήταν το πρώτο μιας σειρά αντίστοιχων virals που θα κάνουν το νερό  πιο…trendy.

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 13:15