search
ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 05:26
MENU CLOSE

Αναβολή επ’ αόριστον φαίνεται να παίρνει η Γραμμή 4 του Μετρό

04.08.2015 08:50
Μειώθηκαν στο 14% οι τσαμπατζήδες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Media

Στις ελληνικές καλένδες φαίνεται ότι οδηγείται η κατασκευή της Γραμμής 4 (γραμμή U) του Μετρό της Αθήνας (Πανεπιστήμιο – Γαλάτσι – Κατεχάκη – Μαρούσι), όπως εξηγεί ο βουλευτής της Ν.Δ., Κωστής Χατζηδάκης…

 

(Αναδημοσίευση από Καθημερινή)

Στις ελληνικές καλένδες φαίνεται ότι οδηγείται η κατασκευή της Γραμμής 4 (γραμμή U) του Μετρό της Αθήνας (Πανεπιστήμιο – Γαλάτσι – Κατεχάκη – Μαρούσι), όπως εξηγεί ο βουλευτής της Ν.Δ., Κωστής Χατζηδάκης, κρίνοντας από την απάντηση του αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού Υποδομών Χρ. Σπίρτζη σε σχετική ερώτηση που κατατέθηκε στη Βουλή.

«Είναι αλήθεια ότι δεν είχα υψηλές προσδοκίες για την πρόοδο του θέματος το τελευταίο εξάμηνο. Όμως από την αμήχανη απάντηση του κ. Σπίρτζη συνάγεται το συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει η προοπτική να προωθηθεί το έργο ούτε και στο μέλλον», επισημαίνει ο κ. Χατζηδάκης, ο οποίος σημειώνει ότι η «Αττικό Μετρό» δεν μπορεί να υποβάλει αίτημα για χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) όσο δεν εξασφαλίζει πρόσθετους κοινοτικούς πόρους καθώς και σημαντικό τμήμα των εθνικών πόρων για το συγκεκριμένο έργο. Ο κ. Χατζηδάκης σημειώνει ότι η ΕΤΕπ είχε εκφράσει στην προηγούμενη κυβέρνηση θετική διάθεση για να χρηματοδοτήσει το έργο. Το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ «με προϋπολογισμό που υπολείπεται σημαντικά του συνολικού έργου», σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη. Ταυτόχρονα παραδέχεται ο κ. Σπίρτζης στην απάντησή του ότι δεν υπάρχουν οι απαραίτητοι εθνικοί πόροι, δηλαδή η δημόσια συμμετοχή του έργου, και η κυβέρνηση δεν δεσμεύεται για το αν και πότε θα μπορούσε να την εξασφαλίσει. Στο μεταξύ ούτε τα τεύχη δημοπράτησης του Α’ σταδίου του διαγωνισμού δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα, ενώ ο προγραμματισμός της προηγούμενης κυβέρνησης ήθελε τη δημοπράτηση του έργου έως το τέλος του 2015.

Η 33 χιλιομέτρων αυτόνομη Γραμμή 4 ήταν προγραμματισμένη να συνδέει τα ακτινικά τμήματα (Πανεπιστήμιο – Γαλάτσι και Κατεχάκη – Μαρούσι) μέσω των περιοχών Παγκρατίου/Καισαριανής, Άνω Ιλισίων, Ζωγράφου και Γουδή. Η Γραμμή 4 είναι σχεδιασμένη ώστε να έχει ανταπόκριση με τις υφιστάμενες γραμμές στους σταθμούς Μαρούσι, Περισσός (Γραμμές 1), στον σταθμό Πανεπιστήμιο (Γραμμή 2) και στους σταθμούς Ευαγγελισμός και Κατεχάκη (Γραμμή 3).

Στην απάντηση του καθ’ ύλην αρμόδιου αναπληρωτή υπουργού κ. Σπίρτζη κατά την ερώτηση στη Βουλή επισημαίνεται ότι το έργο βρίσκεται στις προτεραιότητες της πολιτείας. «Αναρωτιέμαι τι θα είχε γίνει αν δεν ήταν προτεραιότητα», σημειώνει καυστικά ο κ. Χατζηδάκης. 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 01:50