ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 13:01
MENU CLOSE

Οι διαφημιστικές δαπάνες στα ΜΜΕ

28.12.2009 16:14

Ο τηλεπικοινωνίες και τα καταστήματα παιχνιδιών, όπως φαίνεται, είχαν την τιμητική τους στη διαφήμιση των ηλεκτρονικών ΜΜΕ στο 11μηνο του έτους.

Ειδικότερα, και σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, για το διάστημα από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο του 2009, η εταιρεία Γερμανός Cosmote είναι ο διαφημιζόμενος με τη μεγαλύτερη δαπάνη στην τηλεόραση, με ποσό 7,17 εκατ. ευρώ, ενώ ακολουθούν τα καταστή ματα Vodafone με 4,5 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά το ραδιόφωνο, στην πρώτη θέση βρίσκονται τα καταστή ματα παιχνιδιών Jumbo, με κονδύλι ύψους 8,77 εκατ. ευρώ και στη δεύ τερη θέση «στρογγυλοκάθονται» τα καταστήματα καλλυντικών Hondos Center με 1,5 εκατ. ευρώ.

Στα περιοδικά, η δαπάνη των μέντιουμ κατατάσσει την κατηγορία στην κορυφαία θέση των διαφημιζόμενων με 11,7 εκατ. ευρώ, ενώ στη δεύ τερη θέση βρίσκονται οι καταχωρίσεις των ξενοδοχείων με 1,01 εκατ. ευρώ.

Στις εφημερίδες, ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος στο 11μηνο είναι ο ΟΠΑΠ με 6,5 εκατ. ευρώ, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα Super Market Aldi, με δαπάνη 5,9 εκατ. ευρώ.

ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 13:01
Exit mobile version