Η οικονομική κρίση αναμένεται να χτυπήσει και τη διαφήμιση, αφού σύμφωνα με την ICAP Group, ο συγκεκριμένος κλάδος εμφανίζεται ήδη ευπαθής. Παρά λοιπόν την ανοδική πορεία της διαφημιστικής δαπάνης κατά την τελευταία δεκαετία με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 6,8%, το 2010 η αξία της αναμένεται να παρουσιάσει πτώση.
Το ακριβές μέγεθος της οικονομικής ύφεσης θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την έκβαση και τη διάρκεια της κρίσης, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του κλάδου, πρόκειται να επηρεάσει περισσότερο τα έντυπα μέσα. Από την άλλη, εξαιρέσεις φαίνεται να αποτελούν η διαφήμιση μέσω internet, η οποία αναμένεται να συνεχίσει ακάθεκτη την ανοδική της πορεία -με υψηλούς μάλιστα ρυθμούς- και η κινηματογραφική διαφήμιση, που όπως φαίνεται δεν θα παρουσιάσει αξιόλογες μεταβολές.