ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 05:00
MENU CLOSE

Η διαφημιστική δαπάνη για το πρώτο εξάμηνο του 2010 στην TV

15.07.2010 06:28

Για το πρώτο εξάμηνο του 2010 το συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης για την τηλεόραση άγγιξε τα 337,64 εκατ. ευρώ μειωμένο κατά 4,55% από το αντίστοιχο περσινό διάστημα όταν είχε διαμορφωθεί στα 353,74 εκατ. ευρώ.

Το Mega παρέμεινε στην πρώτη θέση του πίνακα των μεριδίων της διαφημιστικής δαπάνης εμφανίζοντας, ωστόσο, για πρώτη φορά μετά από χρόνια ποσοστό κάτω του 30% ενώ ο ΑΝΤ1 κατάφερε να ανεβάσει το δικό του ποσοστό υψηλότερα από το 24% γεγονός που δεν είναι ανεξάρτητο από τα δεδομένα της φετινής τηλεθέασης που έφεραν τον ΑΝΤ1, ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα, στην πρώτη θέση στη ζώνη της υψηλής τηλεθέασης αρκετές ημέρες της τηλεοπτικής εβδομάδας.

Συγκεκριμένα, το μερίδιο του Mega για το χρονικό διάστημα Ιανουάριος – Ιούνιος 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services ήταν 29,74% (31,66% πέρυσι), με ποσό 100,4 εκατ. ευρώ και στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο ΑΝΤ1 με μερίδιο 24,97% (21,20% πέρυσι) και ποσό 84,32 εκατ. ευρώ και την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Alpha με μερίδιο 16,3% (15,4% πέρυσι) και ποσό της τάξης των 55,03 εκατ. ευρώ.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το Star με 13,14% (16,03% πέρυσι) και 44,35 εκατ. ευρώ και στη συνέχεια το Alter με 9,94% (11.01% πέρυσι) και 33,55 εκατ. ευρώ, η ΝΕΤ με 4,8% (3,46% πέρυσι) και 16,2 εκατ. ευρώ, η ΕΤ1 με 0,86% (0,96% πέρυσι) και 2,9 εκατ. ευρώ, το Μακεδονία TV με 0,19% (0,21% πέρυσι) και 642 χιλιάδες ευρώ και τέλος η ΕΤ3 με 0,06% (0,07% πέρυσι) και 206 χιλιάδες ευρώ.

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 00:06
Exit mobile version