ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 19:59
MENU CLOSE

Σημαντική κάμψη παρουσιάζει η διαφημιστική δαπάνη προβολής του δημοσίου

15.09.2010 07:44

Ελπίδες για την βελτίωση των διαφημιστικών εσόδων των ΜΜΕ, τόσο του κέντρου όσο και της περιφέρειας, δίνει η διαφημιστική δαπάνη του δημοσίου εξαιτίας των εκλογών της τοπικής αυτοδιοίκησης που θα διεξαχθούν σε λίγο καιρό.

Πάντως σε επίπεδο 8μήνου τα έξοδα για την προβολή οργανισμών και φορέων του δημοσίου είναι σημανιτκά μειωμένα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη του δημοσίου στο 8μήνο του 2010 διαμορφώθηκε στα 30,65 εκατ. ευρώ με κάμψη, δηλαδή, ύψους 48,16% από το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ο κύριος όγκος των κονδυλίων, συγκεκριμένα το 44,7% είχε κατεύθυνση τις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς, ωστόσο, το ποσό για το 8μήνο του 2010 ήταν κατά 22,43% χαμηλότερο από το αντίστοιχο του 2009.

Μειωμένες κατά 27,12% εμφανίζονται μέχρι στιγμής οι διαφημιστικές δαπάνες των δήμων με το ποσό να φτάνει τα 1,02 εκατ. ευρώ και να αντιστοιχεί στο 3,34% της συνολικής δαπάνης του δημοσίου ενώ τη μεγαλύτερη μείωση διαφημιστικών δαπανών έχουν τα υπουργεία, της τάξης του 90,25%, δαπανώντας για το 8μήνο του 2010 ποσό ύψους 2,24 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να αναφερθεί ότι από το συνολικό διαφημιστικό ποσό του δημοσίου τα 14,3 εκατ. ευρώ πήγαν στις εφημερίδες, τα 9,54 εκατ. ευρώ στην μικρή οθόνη, τα 3,46 εκατ. ευρώ στα περιοδικά και τα 3,29 εκατ. ευρώ στα ερτζιανά.

ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 19:57
Exit mobile version