H Eλληνίς Φρίντα Κάλο είναι εδώ: με τις αυστηρές γραμμές του προσώπου της υπέρ το δέον τονισμένες με μολύβια, σκιές και κραγιόν, ανακατεύει, όχι χρώματα σε παλέτες, αλλά αφρίζοντες ζωμούς σε κατσαρόλες. Βγαλμένη, θαρρείς, από τις χαρακτηριστικές αυτοπροσωπογραφίες της εκκεντρικής Mεξικάνας ζωγράφου, η Ελένη Ψυχούλη προσπαθεί, με τη σειρά της, να είναι όσο πιο εκκεντρική γίνεται στις από τηλεοράσεως εμφανίσεις της σε εκπομπές μαγειρικής.
H Eλληνίς Φρίντα Κάλο είναι εδώ: με τις αυστηρές γραμμές του προσώπου της υπέρ το δέον τονισμένες με μολύβια, σκιές και κραγιόν, ανακατεύει, όχι χρώματα σε παλέτες, αλλά αφρίζοντες ζωμούς σε κατσαρόλες. Βγαλμένη, θαρρείς, από τις χαρακτηριστικές αυτοπροσωπογραφίες της εκκεντρικής Mεξικάνας ζωγράφου, η Ελένη Ψυχούλη προσπαθεί, με τη σειρά της, να είναι όσο πιο εκκεντρική γίνεται στις από τηλεοράσεως εμφανίσεις της σε εκπομπές μαγειρικής. Το αποτέλεσμα μάλλον αδικεί τις γαστρονομικές γνώσεις της: η αυστηρότητά της, μια αίσθηση «ανθρωποδιώχτη» που περιφέρεται μαζί της στην κουζίνα, η εγωπάθεια και ο ναρκισσισμός της, η υπερβολική προσπάθειά της να είναι ξεχωριστή, περισσότερο μπουχτίζουν παρά χορταίνουν. Επιπλέον, οι σχεδόν βεβιασμένες προσπάθειές της να χαμογελάσει, οι οποίες καταλήγουν να μοιάζουν με γκριμάτσες δυσαρέσκειας μπροστά σε ένα αποτυχημένο πιάτο, έρχονται (δίπλα στα άλλα) για να επιβεβαιώσουν το αντιτηλεοπτικό τής εμφάνισής της. Γιατί όχι, δεν είναι όλοι κατάλληλοι για την τηλεόραση, όσο και να τονίσουν τα μάτια τους με το πιο έντονο μαύρο.