ΚΥΡΙΑΚΗ 16.06.2024 03:20
MENU CLOSE

Πώς επηρεάζουν τα social media τις καταναλωτικές μας συνήθειες;

26.11.2016 09:12

 

Πριν προβούν σε κάποια αγορά, σήμερα οι καταναλωτές μπορούν να δουν στο Instagram, το Facebook ή το Pinterest, φωτογραφίες χιλιάδων προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, να αναζητήσουν τη χαμηλότερη τιμή ή προσφορές, καθώς και να διαβάσουν την κριτική άλλων αγοραστών για οτιδήποτε έχουν… βάλει στο μάτι.

Σύμφωνα με την έρευνα Total Retail 2016 της PwC, στην οποία συμμετείχαν 23.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο, το 78% των καταναλωτών επηρεάζονται από τα social media όταν πρόκειται να πραγματοποιήσουν αγορές μέσω του Internet.

Όπως μπορείτε να δείτε και από το γράφημα που ακολουθεί, το 45% των καταναλωτών στρέφεται προς τα κοινωνικά δίκτυα για να διαβάσει κριτικές προϊόντων και σχόλια άλλων χρηστών – με το 22% από αυτούς μάλιστα να γράφουν και οι ίδιοι, το 44% χρησιμοποιεί τα social media για να βρίσκει προσφορές, ενώ το 16% πραγματοποιεί και αγορές άμεσα.

Πηγή: pc magazine 

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 16.06.2024 01:07
Exit mobile version