ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 00:15
MENU CLOSE

Αύξηση των πωλήσεων για τα e-shop την Τρίτη και Τετάρτη του Πάσχα

18.04.2017 09:43

Σημαντική αύξηση των πωλήσεων καταγράφουν τα e-shops την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Πάσχα, μετά τη μείωση του ενδιαφέροντος για online αγορές κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα). Αυτό προκύπτει από  ανάλυση της RTB House, διεθνούς εταιρείας που παρέχει τεχνολογία retargeting.

Τα στοιχεία της RTB House από τον Μάιο του 2016 δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα) τα e-shops σημείωσαν 40% λιγότερη επισκεψιμότητα. Ωστόσο, την Τρίτη και την Τετάρτη μετά το Πάσχα σημειώθηκε σημαντική αύξηση επισκεψιμότητας στα e-shops. Την Τρίτη αυξήθηκε κατά 60% η επισκεψιμότητα ενώ την Τετάρτη αυξήθηκε κατά 114% η επισκεψιμότητα σε σύγκριση – κατά τον μέσο όρο – με το Σαββατοκύριακο του Πάσχα.

Σύμφωνα με ανάλυση της RTB House, η περίοδος των διακοπών επηρεάζει τόσο τις δραστηριότητες των χρηστών όσο και την αγοραστική τους δύναμη. Και στις δύο περιπτώσεις παρατηρείται μία φυσική μείωση του ενδιαφέροντος για online αγορές. Τα στοιχεία της RTB House από τον Μάιο του 2016 δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα) τα e-shops σημείωσαν 40% λιγότερη επισκεψιμότητα και σχεδόν 30% λιγότερα ποσοστά μετατροπής από τον μέσο όρο. Ωστόσο, μετά από μία μικρή καταναλωτική στασιμότητα ακολουθεί σημαντική αύξηση των πωλήσεων.

Την Τρίτη η αύξηση στα ποσοστά μετατροπών έφτασε σχεδόν το 40% και κατά 60% αυξήθηκε η επισκεψιμότητα ενώ την Τετάρτη σημειώθηκε 82% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών και 114% αυξήθηκε η επισκεψιμότητα σε σύγκριση με τον μέσο όρο από το Σαββατοκύριακο του Πάσχα.

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικού Αντιπροσώπου της RTB House στην Ελλάδα, δήλωσε: “Το Σαββατοκύριακο του Πάσχα είναι ένα τριήμερο όπου το conversion rate είναι εξαιρετικά μειωμένο σε σχέση με τον μέσο όρο του μήνα. Το Πάσχα αποτελεί πρόκληση για τα e-shops. Είναι σημαντικό για τα αποτελέσματα των πωλήσεων να προγραμματίσετε τις διαφημίσεις σας με τέτοιο τρόπο ώστε αυτές οι λίγες ημέρες να μην επηρεάσουν το συνολικό αποτέλεσμα. Έχοντας ενημερωθεί για την ενδεχόμενη μείωση και παρακολουθώντας προσεκτικά τις τάσεις των καταναλωτών, μπορείτε να ετοιμάσετε διαφημιστικές καμπάνιες που θα ενισχύσουν τις ανοιξιάτικες αγορές κατά την διάρκεια των διακοπών του Πάσχα.”

Σύμφωνα πάντα με την ανάλυση της RTB House η περίοδος των διακοπών είναι επίσης μία καλή ευκαιρία για τους εμπόρους να φροντίσουν εκείνους τους πελάτες τους που έχουν επισκεφτεί το κατάστημα εβδομάδες πριν και δεν έχουν πραγματοποιήσει αγορά για κάποιο χρονικό διάστημα.

 

Πηγή: capital.gr

ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 00:06
Exit mobile version