ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 09:49
MENU CLOSE

Save the Dates: Open Seminar Stellar Customer Relations – Πρόγραμμα Σεμιναρίων για να κατακτήσετε την Εξυπηρέτηση Πελατών πολλών αστέρων

18.07.2017 14:02

 

Το πρόγραμμα έχει στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών τους, προσαρμόζοντας τη στάση τους στο συμπεριφορικό προφίλ των πελατών τους και με τελικό στόχο την παροχή εξυπηρέτησης πολλών αστέρων.

Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύξουν εκείνες τις δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να εξυπηρετήσουν τον ανήσυχο, θυμωμένο ή αναστατωμένο πελάτη.

Η μεθοδολογία του προγράμματος περιλαμβάνει το συμπεριφορικό εργαλείο DiSC, διαδραστικές δραστηριότητες, φωνητικούς διαλόγους, σενάρια & videos, role plays, αυτοαξιολόγηση κ.α.

ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 09:46
Exit mobile version