ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 22:21
MENU CLOSE

Black Friday: Τα 7 καταστήματα στην Ελλάδα που εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις τους - 1 στους 3 αγόρασε

27.11.2017 10:15

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της έρευνας καταναλωτών που διενήργησε η εταιρεία έρευνας και ανάλυσης ierax analytix. Σύμφωνά με την έρευνα, περίπου 1 στους 3 καταναλωτές προχώρησε σε κάποια αγορά προϊόντος κατά τη διάρκεια της Black Friday, ενώ στις νεαρές ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο ποσοστό είναι σχεδόν 50%. Οι γυναίκες έδειξαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον με το ποσοστό τους να είναι στο 40.4% ενώ μόλις 1 στους 4 άνδρες αγόρασε κάποιο προϊόν.

Η πλειοψηφία των καταναλωτών ψώνισε με επίσκεψη σε καταστήματα (58.2%) ενώ ηλεκτρονικά επέλεξε να ψωνίσει το 24.3%, κυρίως λόγω ευκολίας. Και με τους δύο τρόπους ψώνισε το 17.4% των ερωτώμενων.

Το τοπ 7 των καταστημάτων που επέλεξαν οι καταναλωτές

  1. Το 18% των καταναλωτών επέλεξε για τις αγορές του κάποιο μικρό τοπικό κατάστημα αντί για ένα πολυκατάστημα.
  2. Public με ποσοστό 15,6%
  3. Κωτσόβολος με 12.7%
  4. Το Πλαίσιο με 10.6%
  5. Tα Zara είναι στο 10.1%,
  6. Media Markt στο 9.5
  7. H&M στο 9%

Τέλος, το 58.7% των καταναλωτών έδωσε για τις αγορές του μέχρι 100 ευρώ, 18.5% έδωσαν 101-200 ευρώ, 14.3% έδωσαν 201-400 ευρώ ενώ 6.3% ξεπέρασε τα 400 ευρώ για τις αγορές του. Αν και ψώνισαν λιγότερο, οι άνδρες ξόδεψαν περισσότερα χρήματα καθώς είναι πρώτοι σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, εκτός από τη μικρότερη κλίμακα. Φαίνεται πως οι γυναίκες προχώρησαν σε μικρότερες αγορές όπως ρούχα, είδη περιποίησης κ.λπ.. ενώ οι άνδρες επέλεξαν ακριβές αγορές ηλεκτρονικών ειδών όπως υπολογιστές, κονσόλες παιχνιδιών.  
Η έρευνα της ierax analytix, διεξήχθη ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας (ierax.gr)  και των social media, στο διάστημα 25-26 Νοεμβρίου 2017. Συνολικά συμμετείχαν 587 άτομα από την Ελλάδα, ηλικίας 18-55 ετών. Η ierax analytix είναι μια νέα εταιρεία έρευνας και ανάλυσης αγοράς από την Θεσσαλονίκη.
 

ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 22:19
Exit mobile version