ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 05:07
MENU CLOSE

«Γερασμένα» και ρυπογόνα τα τουριστικά και σχολικά λεωφορεία στην Αθήνα - Ξεπερνούν τα 27 χρόνια ζωής!

01.06.2018 14:00

 

Η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τα παλιά λεωφορεία είναι μεγάλη, καθώς αυτά που φέρουν τεχνολογία Euro Ι (1994) εκπέμπουν 8 γραμμάρια NOX ανά χιλιόμετρο, τα Euro II (1997) εκπέμπουν 7 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, τα Εuro ΙΙΙ (2002) εκπέμπουν 5 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, το Euro IV(2007) εκπέμπουν 3,5 γραμμάρια ΝΟΧ το χιλιόμετρο, το Euro V (2010) εκπέμπουν 2 γραμμάρια ΝΟΧ ανά χιλιόμετρο, ενώ τα τελευταίου τύπου λεωφορεία (Euro VI-2014) εκπέμπουν μόλις 0,4 γραμμάρια.

Από την άλλη δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε το γεγονός ότι πριν από λίγα χρόνια ξεκίνησε η χρήση φυσικού αερίου από ορισμένα αστικά λεωφορεία που μπορεί να ωφέλησε περιβαλλοντολογικά την Αθήνα, αλλά σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Παρά την προσπάθεια σήμερα η Αθήνα παρέμεινε μια ρυπαρή κυκλοφοριακά πόλη, καθώς το 50% του στόλου (όλων των καυσίμων) είναι παλαιότερης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Την ίδια στιγμή που οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ήδη προβεί στην αντικατάσταση παλιότερων λεωφορείων τους με καινούρια, που είτε συγκαταλέγονται στην EURO VI αντιρρυπαντική τεχνολογία, είτε χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα που αποφέρουν μηδενικούς ρύπους.

ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 01:50
Exit mobile version