ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 23:52
MENU CLOSE

«Αγκομαχούν» τα ελληνικά κανάλια – Τι συμβαίνει με τα διαφημιστικά πακέτα

27.12.2018 16:29

Τα έξοδα είναι περισσότερα από τα έσοδα στην τηλεόραση.

Πλην του ΣΚΑΪ, που στις αρχές του 2017 αντιμετώπισε ένα… τσουνάμι μετρητών από την επιτυχία του «Survivor», όλοι οι υπόλοιποι σταθμοί αγκομαχούν για μια σειρά από λόγους. Η στροφή στα reality games απαιτεί μεγάλες επενδύσεις για την απόκτηση των δικαιωμάτων αλλά και για την παραγωγή των σόου, χωρίς να είναι βέβαιη η απόδοση. Κλασικό παράδειγμα η περίπτωση του ΑΝΤ1 με το «Nomads» το φθινόπωρο του 2018. Ο ανταγωνισμός στο πεδίο γίνεται ανάμεσα σε ΣΚΑΪ, ANT1 και Star, ενώ κάποια στιγμή θα μπει στο παιχνίδι και το Open. O Alpha κρατήθηκε μακριά, έχοντας ήδη διαθέσει σημαντικά κεφάλαια για τις ελληνικές σειρές, και αν είχε κατορθώσει να καλύψει τις απώλειες στην πρωινή ζώνη θα μπορούσε να ήταν στην κορυφή με διαφορά.

Στη μέση θα μοιραστεί η μείωση του ειδικού φόρου

Ένα δεύτερο ζήτημα που απειλεί τους τηλεοπτικούς σταθμούς είναι οι μεγάλες εκπτώσεις στη διαφήμιση που ζητούν οι διαφημιζόμενοι, ενώ για έναν περίεργο λόγο θα κοπεί στη μέση η μείωση του ειδικού φόρου από το 20% στο 5%.

Ο Ιανουάριος θα ξεκινήσει με σημαντικές ενισχύσεις. Ο ΣΚΑΪ επιδιώκει με το «Survivor» την πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού και στις ηλικίες 18-54. Ο Alpha δεν θα αλλάξει στρατηγική, ενώ ο ΑΝΤ1 θα ενισχυθεί με το παιχνίδι «Your Face Sounds Familiar». Το Star όμως ετοιμάζεται να ρίξει στον ανταγωνισμό το πιο βαρύ του όπλο, το «Master Chef», τη στιγμή μάλιστα που το «Greece’s Next Top Model» κατέγραψε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.

ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 23:50
Exit mobile version