ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 18:12
MENU CLOSE

Ικανοποίηση για το «call center» της Eφορίας

12.01.2019 09:16

 

Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό 213-1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες κατά τις ώρες 7:30 – 17:00. Σε αυτόν τον αριθμό οι φορολογούμενοι και οι επαγγελματίες μπορούν να ζητήσουν διευκρινίσεις και πληροφορίες για φορολογικά ζητήματα και διαδικασίες.

Ειδικότερα, η έρευνα έγινε τηλεφωνικά μετά το πέρας της συνομιλίας που είχαν οι φορολογούμενοι με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων. Το μεγαλύτερο ποσοστό των συναλλασσομένων με το ΚΕΔ δήλωσαν ευχαριστημένοι (δήλωσαν ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι) με την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν (80,32%), με την επίλυση του προβλήματός τους (79,63%) και με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου που τους εξυπηρέτησε (89,57%).

Η ΑΑΔΕ σημειώνει ότι η ικανοποίηση των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΚΕΦ κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. “Αυτό συμβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία με χαμηλές προσδοκίες, λόγω προηγούμενων εμπειριών, αρνητικής προβολής από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κ.λπ., αντιμετωπίζουν μια οργανωμένη δομή που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελματικά και βάσει διαδικασιών”.

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 18:09
Exit mobile version