ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 15:13
MENU CLOSE

Η Αττικό Μετρό θα αναλάβει τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης την πρώτη τριετία

29.03.2019 10:16

 

Στη συνέχεια αυτής της πρώτης περιόδου θα παραδοθεί στην υπό σύσταση εταιρεία ΑΣΥΘ (διάδοχο σχήμα του ΟΑΣΘ) που μαζί με τα λεωφορεία θα αναλάβουν την εμπορική λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών της πόλης.

“Έχουμε ήδη ζητήσει την στελέχωση δυναμικού και τα πρώτα 30-40 άτομα που θα στελεχώσουν την εταιρεία θα έχουν επιλεγεί μέχρι το Φθινόπωρο” σημειώνει ο κ.Μυλόπουλος.

Οδεύοντας προς τη λειτουργία (μένουν περίπου 20 μήνες) της βασικής γραμμής τα πράγματα ξεκαθαρίζουν στην κατασκευή. Στο αμαξοστάσιο μέχρι το Πάσχα θα έχει ολοκληρωθεί η επιδομή και ο χώρος υποδοχής του πρώτου συρμού που αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες. Στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να γίνει εκεί η μετεγκατάσταση της Αττικό Μετρό στο νέο “στολίδι” της πόλης που σημειωτέον θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα κτίσματα της Θεσσαλονίκης. Ταυτόχρονα στρώνεται η επιδομή (οι γραμμές δηλαδή) σε όλο το μήκος της γραμμής με εκτίμηση ότι θα ολοκληρωθεί το επόμενο τετράμηνο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, τέλος καλοκαιριού θα ξεκινήσουν και τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια των συρμών του Μετρό που θα διαρκέσουν για περισσότερο από ένα έτος.

 

Τα έργα στον σταθμο Βενιζέλου 

Στο σταθμό ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ολοκληρώνεται η κατάχωση των αρχαιοτήτων και έχει αρχίσει η τοποθέτηση των διαφραγματικών τοίχων για τις αρχαιολογικές έρευνες στη νότια πλευρά. Έχουν επίσης ξεκινήσει οι προπαρασκευαστικές εργασίες για την πλάκα οροφής του κυρίως σταθμού που έτσι θα αποκτήσει “κέλυφος” για να μπορέσουν να συνεχιστούν οι εργασίες υπογείως.

Ο σταθμός θα σκαφτεί με τη μέθοδο ΝΑΤΜ και ήδη έχει σκαφτεί το μεγαλύτερο μέρος των 2 φρεατίων που θα φτάσουν στα άκρα του σταθμού (βόρεια και νότια). Ο μεγάλος στόχος είναι το καλοκαίρι του 2020 να έχουν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές εργασίες και η κατασκευή να συνεχίσει χωρίς καθυστερήσεις καθώς ένα από τα σημεία κλειδιά είναι να καθαιρεθούν οι σήραγγες για να κατασκευαστεί η αποβάθρα και να ολοκληρωθεί ο σταθμός.

Οι εργοταξιακές καταλήψεις έχουν “μαζευτεί” στους 11 από τους 13 σταθμούς και στο σταθμό ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, όταν θα ολοκληρωθεί το κέλυφος το Φθινόπωρο, θα περιοριστεί και εκεί η επιφανειακή εργοταξιακή κατάληψη ενώ θα συνεχίζεται η κατασκευή του υπόλοιπου σταθμού.

Αναφορικά με τους σταθμούς, αρχίζουν ένας-ένας να παίρνουν την τελική τους εικόνα και αισθητικά θυμίζουν πολύ εκείνους της Αθήνας, όμως τελικά θα είναι τελείως διαφορετικοί κατασκευαστικά καθώς θα κυριαρχούν οι κυλιόμενες σκάλες που θα σε ανεβοκατεβάζουν και οι αποβάθρες που με τις θύρες ασφαλείας θα θυμίζουν χώρο αναμονής επιβατών (κάτι σαν gate αεροδρομίου) παρά αποβάθρα Μετρό.

Yodomes.com

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 15:06
Exit mobile version