➢ 20 θανατηφόρα με 20 νεκρούς,
➢ 15 σοβαρά με 16 σοβαρά τραυματίες,
➢ 347 ελαφρά με 433 ελαφρά τραυματίες.
Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους. Το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν -13.517- παραβάσεις από τις οποίες -590- σε βαθμό πλημμελήματος. Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:
➢ 427 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 67 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
➢ 2.257 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
➢ 212 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
➢ 356 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,
➢ 311 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και,
➢ 1.040 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους.
Σημειώνεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.