Η μαζική απήχηση του τέταρτου κύκλου του «Master Chef» ενίσχυσε με μονάδες τηλεθέασης το Star, το οποίο από την περασμένη Δευτέρα βρίσκεται στην πρώτη θέση με μικρή ή μεγαλύτερη διαφορά από τον ΑΝΤ1, ο οποίος στηρίζεται κυρίως στις «Άγριες Μέλισσες», αν και όλα του τα προγράμματα παρουσιάζουν άνοδο.
Ο ΑΝΤ1 βασίζεται στην ποικιλία του φετινού προγράμματος για να συγκεντρώσει διαφήμιση στο τρέχον εξάμηνο, ενώ το «όπλο» του Star θα είναι η μεγάλη απήχηση του «Master Chef».
Πηγή: typologies.gr