Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Με το σύνθημα «Greek summer is a state of mind» (το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια διανοητική κατάσταση) παρουσιάστηκε την Πέμπτη το πρώτο βίντεο για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
Ωστόσο, σύμφωνα με βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, το σλόγκαν δεν είναι και τόσο… πρωτότυπο, αλλά προέρχεται από αντηλιακά προϊόντα γνωστής εταιρείας καλλυντικών.
Συγκεκριμένα, ο Μάριος Κάτσης, βουλευτής Θεσπρωτίας του κόμματος της μείζονος αντιπολίτευσης, έγραψε στο Twitter, ανεβάζοντας και τη φωτογραφία του «επίμαχου» προϊόντος:
«Οι φήμες που λένε ότι το φετινό spot για τον #τουρισμό είναι από διαφήμιση αντηλιακού έλεγχονται…
Οι φήμες που λένε ότι το φετινό spot για τον #τουρισμό είναι από διαφήμιση αντηλιακού έλεγχονται…
Πόσο πληρώθηκε είπαμε;#state_of_mind#ΝΔ_απατεωνες#summertime #κυβερνηση_Μητσοτακη#τουρισμος pic.twitter.com/kAdZLtsQvc— Marios Katsis (@marios_katsis) June 5, 2020
Επίσης, ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος επισήμανε ότι το σλόγκαν έχει κατοχυρωθεί ως trademark από αμερικανική εταιρεία το 2013
Το έχει κατοχυρώσει άλλος, στις ΗΠΑ ως διεθνές εμπορικό σήμα, από το 2013. pic.twitter.com/GiWTFmctrP
— Sotiropoulos (@Sotiropoulos) June 5, 2020
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.