ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 00:27
MENU CLOSE

«We Are Here/Here We Are»: Μια έκθεση στους δρόμους του Λος Άντζελες (Photos)

17.06.2020 06:34

 

Στο «Para el Barrio (For the Neighborhood)», ο Andrew Phillip Cortes έχει πάρει ένα καρτοτηλέφωνο που δεν χρησιμοποιείται πια – έναν τρόπο επικοινωνίας που, σήμερα, είναι και δεν είναι σε χρήση – και το καλύπτει με ένα μωσαϊκό από γυαλί, καθρέφτη και χρώμα.

Η Jaklin Romine έχει ως φόντο την εντολή «Μένουμε Σπίτι» για να οπτικοποιήσει στο έργο της «ACCESS DENIED» την καθημερινότητα των ΑμΕΑ: χαρτογραφεί πολλές τοποθεσίες με έργα τέχνης στις οποίες δεν μπορεί να πάει διότι δεν έχει προβλεφθεί διευκόλυνση σε χρήστες αμαξίδιου όπως είναι η ίδια η Romine, και καλεί τους θεατές του έργου της να τις επισκεφθούν εκείνοι.

Στο «A Shrine to the Old West (Ένας Βωμός στην Παλιά Δύση)», οι Makenzie Goodman και Adam Stacey τοποθετούν το «αντικείμενο λατρείας», μια κορνιζαρισμένη φωτογραφία του Τζον Γουέιν, μέσα σε σκουπίδια. Ο Γουέιν, εμβληματική φιγούρα της αρρενωπότητας, της επέκτασης προς τη Δύση και του παλιού Χόλιγουντ είχε εκφράσει, σε εκείνη τη φημισμένη συνέντευξή του στο Playboy, το 1971, την υποστήριξή του στην ιδεολογία της ανωτερότητας της Λευκής φυλής. Ο «πεπτωκός βωμός» των δύο καλλιτεχνών ερωτά κατά πόσον, στην καρδιά και το μυαλό των Αμερικανών πολιτών, θυμόμαστε με νοσταλγία ή με καταδικαστική διάθεση τον Γουέιν και τις ιδεολογίες που αντιπροσώπευε.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 00:06
Exit mobile version