ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 02:19
MENU CLOSE

ΣΥΡΙΖΑ: Πετυχημένο το σποτ, παραμένει το «σκάνδαλο» της λίστας Πέτσα

22.06.2020 07:53

 

Το επόμενο πρωί ο ΣΥΡΙΖΑ με διαρροή έδειξε να το υπερασπίζεται δειλά κάνοντας λόγο για «σατιρικό» σπότ, ενώ και η Όλγα Γεροβασίλη τήρησε ορισμένες αποστάσεις κάνοντας λόγο για «ατυχή παρουσίαση», επιμένοντας όμως στην ουσία της υπόθεσης να παραμένει ότι η κυβέρνηση δηλαδή, αρνείται να λογοδοτήσει για τα ποσά εκ των 20 εκ. που μοίρασε σε ΜΜΕ μέσω της καμπάνιας για την πανδημία «Μένουμε Σπίτι».

Αργότερα ο Πάνος Σκουρλέτης απαντώντας στην επιστολή της ΕΣΗΕΑ που αποδοκίμασε το σποτ, το  υπερασπίστηκε και επίσημα. Σημείωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε καμία πρόθεση να προσβάλλει το δημοσιογραφικό κόσμο με το συγκεκριμένο video, «αντιθέτως, θεωρούμε ότι η πλειοψηφία των δημοσιογράφων είναι αδύνατο να ταυτιστεί με ό,τι αντιπροσωπεύει η μορφή που πρωταγωνιστεί σε αυτό». 

«Το κύριο πολιτικό θέμα» αναφέρει στην επιστολή απάντησης προς την ΕΣΗΕΑ « ήταν και είναι η διάθεση δημόσιου χρήματος σε ΜΜΕ με αδιαφανείς όρους, χωρίς να αποκαλύπτεται η κατανομή ανά μέσο, άρα και χωρίς να μπορεί να ελεγχθεί η κυβέρνηση για τις αποφάσεις της, παρά τα όσα ορίζει ο νόμος και παρά το σχετικό αίτημα που έχει κατατεθεί στη Βουλή από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, για πλήρη ενημέρωση των κομμάτων και των πολιτών».

Περαιτέρω υπογράμμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί πως πρόκειται για «σχέδιο χρησιμοποίησης των ΜΜΕ για χειραγώγηση της κοινής γνώμης» και για «μεγάλο πολιτικό σκάνδαλο, μια ενέργεια που αδικεί και τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους συνολικά, αλλά και ολόκληρη την κοινωνία, θέτοντας σοβαρό θέμα δημοκρατικής λειτουργίας». Ο ΣΥΡΙΖΑ διευκρίνισε, «είναι υπέρ της ενίσχυσης των ΜΜΕ, κεντρικών και περιφερειακών, αλλά με όρους διαφάνειας, ισοτιμίας και προστασίας του αγαθού της ενημέρωσης».  

Τελικώς, ύστερα από δυο μέρες αντιδράσεων από τον δημοσιογραφικό κόσμο και συζητήσεων στα σόσιαλ μήντια που έδειξαν ευρεία αποδοχή του σποτ από το κοινό όπως και σχετική δημοσκόπηση που διενεργήθηκε για λογαριασμό ιστοσελίδας, η Κουμουνδούρου το έκρινε επιτυχημένο καθώς επιτέλεσε το σκοπό του, να υποχρεώσει τα κυρίαρχα ΜΜΕ μιλώντας για το σποτ να αναφερθούν και στη λίστα Πέτσα καλώντας την κυβέρνηση να δώσει τα ποσά στη δημοσιότητα, και να προκαλέσει ευρύτερες συζητήσεις για το θέμα στην κοινωνία.

Εξηγήσεις από Χαρίτση και Σκουρλέτη

Χθες σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Αλέξης Χαρίτσης προχώρησε σε διευκρινήσεις ότι το σποτ  «το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ δεν στρέφεται κατά των δημοσιογράφων» προσθέτοντας ότι «αναδεικνύει και σατιρίζει μια συγκεκριμένη, πολύ σκοτεινή υπόθεση: το πώς διαχειρίζεται η κυβέρνηση της ΝΔ την χρηματοδοτική ενίσχυση των ΜΜΕ»

Ο γραμματέας του κόμματος μιλώντας στον ΣΚΑΙ εν είδει διευκρίνισης ή «απολογίας» ανέφερε ότι «η πλειοψηφία των δημοσιογράφων είναι θύματα, διότι αυτή τη στιγμή δουλεύουν σε συνθήκες τρομακτικής ανασφάλειας, “μαύροι”, δουλεύουν υποαμειβόμενοι, πιέζονται από τους εργοδότες τους. Δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι ίδιοι, όπως κι όλοι οι πολιτικοί δεν είναι ίδιοι. Αυτές είναι οι μεγάλες αλήθειες». Ο Π. Σκουρλέτης πρόσθεσε ότι το σποτ «πιέζει μία κυβέρνηση η οποία έχει καταπατήσει κυριολεκτικά τους όρους της διαφάνειας, της χρηστής διαχείρισης του δημόσιου χρήματος».

ΤΡΙΤΗ 07.05.2024 00:06
Exit mobile version