Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ταχύτερη και ευκολότερη διεκπεραίωση συναλλαγών για τους επαγγελματίες και τους ασφαλισμένους πελάτες τους
Πάνω από 10 ηλεκτρονικές υπηρεσίες παρέχει πλέον ο e-ΕΦΚΑ στους λογιστές και φοροτεχνικούς, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, μέσω της αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας.
Στόχος της δράσης είναι η διευκόλυνση της εργασίας των συγκεκριμένων επαγγελματιών, οι οποίοι έρχονται σε καθημερινή επαφή με τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ, για συναλλαγές που αφορούν τους πελάτες τους. Με τη δημιουργία των ηλεκτρονικών υπηρεσιών αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση λογιστών και φοροτεχνικών, αναβαθμίζεται το επίπεδο της συνεργασίας τους με τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ: μειώνεται δραστικά η ανάγκη επισκέψεων και προσκόμισης εγγράφων στα φυσικά υποκαταστήματα, εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος στην καθημερινότητά τους και παράλληλα επιταχύνεται η διεκπεραίωση των υποθέσεων των πελατών τους.
Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους λογιστές και φοροτεχνικούς, παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ (www.efka.gov.gr) και αφορούν συγκεκριμένα:
Για τις περιπτώσεις όπου είναι απαραίτητη η επίσκεψή τους σε φυσικό υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ, οι λογιστές και φοροτεχνικοί μπορούν πλέον να κλείνουν ηλεκτρονικά ραντεβού μέσω της πλατφόρμας, επιλέγοντας με απλά βήματα το συγκεκριμένο υποκατάστημα, καθώς και την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν (https://www.efka.gov.gr/el/e-ephka-elektroniko-aitema-exypereteses-kleisimo-ranteboy)
Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες για φοροτεχνικούς και λογιστές έρχονται να προστεθούν σε μια λίστα 50 και πλέον υπηρεσιών που παρέχει ηλεκτρονικά ο e-ΕΦΚΑ σε ασφαλισμένους – μισθωτούς, ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους, αγρότες – συνταξιούχους και εργοδότες.
Σήμερα, πραγματοποιούνται κάθε μήνα 1,2 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές, αποτρέποντας αντίστοιχες μετακινήσεις και περιορίζοντας αισθητά την ταλαιπωρία στην καθημερινότητα των πολιτών. Στόχος του e-ΕΦΚΑ είναι η πλήρης ψηφιοποίηση των δομών και των υπηρεσιών του, ώστε η μετάβαση στα φυσικά υποκαταστήματα να πραγματοποιείται μόνο για τις απολύτως απαραίτητες συναλλαγές, που δεν μπορούν να ολοκληρωθούν ηλεκτρονικά.
Παράλληλα, ο φορέας έχει θέσει σε εφαρμογή ένα ευρύτερο πλάνο δράσεων, για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών, με χρήση ψηφιακών εργαλείων. Σε αυτές περιλαμβάνονται η λειτουργία του νέου, ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου 1555 που λειτουργεί χωρίς χρέωση σε 24ωρη βάση, η υπηρεσία myEFKAlive για τη διευκόλυνση των κατοίκων των νησιωτικών περιοχών της χώρας, η αύξηση του αριθμού των υπηρεσιών που παρέχονται μέσω των ΚΕΠ κ.ά.
Με σταθερά βήματα, ο e-ΕΦΚΑ συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τη λειτουργία του, να υπερβαίνει σημαντικές διοικητικές και τεχνικές προκλήσεις με τη βοήθεια της τεχνολογίας και να αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών του προς τους πολίτες.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.