ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 21:15
MENU CLOSE

Νέο PEUGEOT e-208 και e-2008: Τεχνολογικές εξελίξεις για μεγαλύτερη αυτονομία

08.12.2021 14:30

Οι τελευταίες εξελίξεις στις 100% ηλεκτρικές εκδόσεις του νέου PEUGEOT 208 και 2008 θα προσθέσουν από τις αρχές του 2022 πάνω από 25 χλμ. επιπλέον αυτονομία (δηλαδή 8% αύξηση) – κατά WLTP – και αρκετά μεγαλύτερη σε πραγματικές συνθήκες.

Βασισμένα στην πλατφόρμα eCMP (Common Modular Platform), εφοδιασμένα με μία μπαταρία 50 kWh και έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και ροπής 260 Nm, αυτά τα δύο μοντέλα θα παρουσιάσουν τις τελευταίες τεχνολογικές τους εξελίξεις, οι οποίες θα προσφέρουν περισσότερη αυτονομία στους χρήστες τους.

Πρώτα απ’ όλα, τα ελαστικά έχουν αναβαθμιστεί σε «Α» κλάσης, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Αυτό αφορά στους τροχούς 16 ιντσών του PEUGEOT e-208 και 17 ιντσών του PEUGEOT e-2008.

Επιπλέον, υπάρχει μια μηχανολογική εξέλιξη στο σύστημα μετάδοσης με μια νέα σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία βελτιστοποιεί την αυτονομία τόσο στις κοντινές όσο και σε πιο μακρινές διαδρομές.

Τέλος, μία νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποιεί την αποδοτικότητα σε θέρμανση και ψύξη. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα του επιβάτη και τελικά, συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίας

Συνοψίζοντας, όλες αυτές οι εξελίξεις θα εξασφαλίσουν την αυξημένη αυτονομία κατά WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures):

To νέο PEUGEOT e-208 θα διαθέτει πλέον πάνω από 362 χλμ. αυτονομία, αύξηση 22 χλμ.

Το νέο PEUGEOT e-2008 θα διαθέτει πλέον πάνω από 345 χλμ. αυτονομία, αύξηση 25 χλμ.

Αλλά πέραν των ουσιαστικών αυξήσεων στην αυτονομία, βάσει του WLTP, υπάρχουν επίσης σημαντικές αυξήσεις της τάξεως των 40 χλμ. στη χρήση σε πραγματικές συνθήκες και συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης και εξωτερικής θερμοκρασίας κοντά στους 0°C.

ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 21:15
Exit mobile version