ΤΡΙΤΗ 21.05.2024 23:57
MENU CLOSE

Σε «άνθιση» τον Απρίλιο η διαφήμιση στο ραδιόφωνο

04.05.2022 10:22

Ανοδική πορεία είχε ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος  τον Απρίλιο. Συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2021 η διαφορά προσδιορίστηκε στο +11,3%.

Οι διαφημιστικοί χρόνοι στα ραδιόφωνα Αθήνας και Θεσσαλονίκης σημείωσαν αύξηση της τάξης του 19,97% και 4,78% αντιστοίχως, ενώ ο διαφημιστικός χρόνος στους ραδιοσταθμούς της Περιφέρειας σημείωσε άνοδο κατά 8,61%.

Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζόμενων, η κατηγορία «τρόφιμαποτά» φαίνεται η πιο δραστήρια και καλύπτει τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων, ακολουθούμενη με μεγάλη διαφορά από την κινητή τηλεφωνία.

Σε επίπεδο διαφημιζόμενων, πρώτη σε επίπεδο δευτερολέπτων είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Lidl Ελλάς», δεύτερη η «ΑΒ Βασιλόπουλος» και τρίτη η «Μασούτης», σύμφωνα και με το dailyfax.

Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η «Μασούτης» και στην Περιφέρεια η «Lidl Ελλάς».

Διαβάστε επίσης:

Σωτήρης Κοντιζάς: Masterchef και στο βιντεογκέιμ Gran Turismo (Photos/Video)

ΕΡΤ: Τρίτος κύκλος για «Τα καλύτερά μας χρόνια» – Θα διαδραματιστεί στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ

Νίκος Ευαγγελάτος: Φανερά εκνευρισμένος στην εκπομπή του – Ποιους χαρακτήρισε «οι μάγκες της φακής»

ΤΡΙΤΗ 21.05.2024 23:53
Exit mobile version