Σε «άνθιση» τον Απρίλιο η διαφήμιση στο ραδιόφωνο
Ανοδική πορεία είχε ο ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος τον Απρίλιο. Συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του 2021 η διαφορά προσδιορίστηκε στο +11,3%.
Οι διαφημιστικοί χρόνοι στα ραδιόφωνα Αθήνας και Θεσσαλονίκης σημείωσαν αύξηση της τάξης του 19,97% και 4,78% αντιστοίχως, ενώ ο διαφημιστικός χρόνος στους ραδιοσταθμούς της Περιφέρειας σημείωσε άνοδο κατά 8,61%.
Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζόμενων, η κατηγορία «τρόφιμα–ποτά» φαίνεται η πιο δραστήρια και καλύπτει τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων, ακολουθούμενη με μεγάλη διαφορά από την κινητή τηλεφωνία.
Σε επίπεδο διαφημιζόμενων, πρώτη σε επίπεδο δευτερολέπτων είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Lidl Ελλάς», δεύτερη η «ΑΒ Βασιλόπουλος» και τρίτη η «Μασούτης», σύμφωνα και με το dailyfax.
Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η «Μασούτης» και στην Περιφέρεια η «Lidl Ελλάς».
Διαβάστε επίσης:
Σωτήρης Κοντιζάς: Masterchef και στο βιντεογκέιμ Gran Turismo (Photos/Video)
ΕΡΤ: Τρίτος κύκλος για «Τα καλύτερά μας χρόνια» – Θα διαδραματιστεί στα χρόνια του ΠΑΣΟΚ
Νίκος Ευαγγελάτος: Φανερά εκνευρισμένος στην εκπομπή του – Ποιους χαρακτήρισε «οι μάγκες της φακής»