ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 22:49
MENU CLOSE

O Bro…εδρος, το cringe, ο Μητσοτάκης και η υπεραξία

24.01.2023 13:04

Στους νέους αναφέρεται η τρέχουσα επικοινωνιακή καμπάνια #ΧάουΤου του ΣΥΡΙΖΑ με σειρά από σποτάκια με τον ίδιο νεαρό πρωταγωνιστή, με τα οποία το κόμμα επιλέγει να προωθήσει τις θέσεις του για τους νέους (στέγη, πανεπιστήμια, κλπ).

Σε αντίθεση βέβαια με σχόλια, από κεκτημένη ταχύτητα μάλλον, ότι ο Τσίπρας εδώ μοιάζει «με τον θείο που θα κάτσει με τη νεολαία» συμβαίνει το αντίθετο: Όταν ο πρωταγωνιστής του σποτ απαντά «Δίκαιο Bro» ο Αλέξης Τσίπρας τραβιέται προς τα πίσω και παίρνει μια έκφραση ήπιας αποδοκιμασίας, δηλώνοντας απόσταση, με το νεαρό φοιτητή να πιάνει το μήνυμα και να συμπληρώνει «Bro..εδρε».

Εν ολίγοις, το νόημα που σύμφωνα με πληροφορίες ήταν και στις προθέσεις του Αλέξη Τσίπρα να υπογραμμιστεί, είναι ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ θέλει να στείλει το συγκεκριμένο μήνυμα στη νεολαία όχι «νεανίζοντας», όχι παριστάνοντας ο ίδιος τον νέο για να δείξει ότι μπαίνει στα παπούτσια τους, αλλά εκ της πολύ συγκεκριμένης θέσης που έχει.

Κοινώς, ισχύει το αντίθετο από αυτό που κατάλαβε, ή έκανε ότι κατάλαβε ο Μητσοτάκης ο οποίος από το βήμα εκδήλωσης με νέους ειρωνεύτηκε τον Αλέξη Τσίπρα μιλώντας για «κάποιους που, αντί για λύσεις, προτείνουν σποτακια με “how to”, χωρίς να έχουν το “know how” και με πρωταγωνιστή έναν αρχηγό που θέλει να φανεί trendy, αλλά τελικά κινδυνεύει να γίνει cringe».

Στην πραγματικότητα όμως εδώ έχουμε τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος επιχειρεί να εμφανιστεί «τρέντι» χρησιμοποιώντας τον όρο «cringe» (που δηλώνει αίσθημα ανατριχίλας, αηδίας και αποστροφής για κάτι). Με άλλα λόγια πάτησε πάνω στα σποτ και τον Τσίπρα για να βγάλει ο ίδιος υπεραξία ως «trendy»….

Μ.Μ.

Διαβάστε επίσης:

Διαμαντοπούλου και Φλωρίδης κατά Μπένι

ΠΑΣΟΚ: Ποια θα αντικαταστήσει την Αναστασία Σιμητροπούλου – Η νέα Αναπληρώτρια Εκπρόσωπος Τύπου 

Τσαπανίδου: Η πραγματικότητα διαφέρει πολύ από το κυβερνητικό αφήγημα

ΔΕΥΤΕΡΑ 06.05.2024 22:48
Exit mobile version