ΔΕΥΤΕΡΑ 03.06.2024 00:57
MENU CLOSE

«Φύλλο και φτερό» κάνει τους influencers το υπουργείο Ανάπτυξης - Σαφάρι ελέγχων στα social media για παραπλανητικές πρακτικές

30.10.2023 18:56

Ελέγχους των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διενεργήσει τις επόμενες εβδομάδες το Υπουργείο Ανάπτυξης, με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.

Ο στόχος των πανευρωπαϊκών ελέγχων είναι διττός: πρώτον, να εντοπιστούν αναρτήσεις των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες περιέχουν μαρτυρίες, κριτικές ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία, και δεύτερον να επαληθεύσουν εάν οι influencers ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους σχετικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Υπουργείο Ανάπτυξης καλούν τους influencers, καθώς και όλους όσοι εμπλέκονται στον κλάδο του ψηφιακού marketing, να επισκεφτούν την πλατφόρμα Influencer Legal Hub, προκειμένου να ενημερωθούν επαρκώς για τις νομικές τους υποχρεώσεις, τις θεμιτές εμπορικές πρακτικές και τα ισχύοντα Ευρωπαϊκά πρότυπα για την προστασία των καταναλωτών.

Διαβάστε επίσης:

ΑΑΔΕ: Άνοιξε η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για καταγγελίες πολιτών – Mπόνους σε όσους «καρφώνουν» φοροδιαφυγή

2η Συνεδρίαση της Επιτροπής Καθοδήγησης της πρωτοβουλίας GRecoIslands– ΕΣΠΑ

Airbnb: Χωρίς χρονικό περιορισμό οι μισθώσεις – Τι θα ισχύσει τελικά από το 2024, μετά τη σύγκρουση των ιδιοκτητών με τους ξενοδόχους

ΔΕΥΤΕΡΑ 03.06.2024 00:54
Exit mobile version