search
ΠΕΜΠΤΗ 16.05.2024 10:14
MENU CLOSE

ΔΕΗ: Εξυπηρέτηση σε άλλο… επίπεδο με δωρεάν 24ωρο call center και επέκταση ωραρίου καταστημάτων και το Σάββατο 

13.12.2023 17:29
dei_stores

Τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται και να λύνουν κάθε απορία που έχουν σχετικά με τον λογαριασμό τους, τις παρεχόμενες υπηρεσίες, τα νέα προγράμματα και γενικότερα να καλύπτουν σχεδόν κάθε ανάγκη τους οποιαδήποτε στιγμή έχουν πλέον οι πελάτες της ΔΕΗ μέσω της επέκτασης λειτουργίας του τηλεφωνικού της κέντρου σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο.

Η υπηρεσία αυτή μάλιστα συμπληρώνεται ιδανικά με την απόφαση της ΔΕΗ να επεκτείνει τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων και το Σάββατο με ωράριο από τις 8:30 έως τις 15:00, σε συνολικά 13 σημεία σε όλη την Ελλάδα. Με την επέκταση αυτή λύνεται ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα χιλιάδων καταναλωτών οι οποίοι λόγω επαγγελματικών ή άλλων υποχρεώσεων δεν είχαν το χρόνο να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα τις καθημερινές (και η ανάγκη τους δεν μπορούσε να ικανοποιηθεί μέσω του τηλεφωνικού κέντρου), να μπορούν πλέον να το κάνουν χωρίς πρόβλημα και το Σάββατο.

Κατάστημα ΔΕΗ στα Άνω Πατήσια

Αν πάλι το αίτημα τους τακτοποιείται και τηλεφωνικά μπορούν με μία δωρεάν κλήση στο 800 900 1000 και οποιαδήποτε στιγμή να επικοινωνούν με τη ΔΕΗ λαμβάνοντας απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη καθώς το τηλεφωνικό κέντρο μπορεί ανά πάσα στιγμή να:

-προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες,

-δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,

-παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί,

-δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων

-πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,

-πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών,

-προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.

-Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

Η συνεχής λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου αλλά και η επέκταση ωραρίου των καταστημάτων της ΔΕΗ αποτελούν αποφάσεις που λήφθηκαν στο πλαίσιο της δέσμευσης της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών σε κάθε επαφή μαζί της.

Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών

Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το  εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

Με την υπηρεσία Video Call, με  ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Καταστήματα ΔΕΗ: Ανοικτά και το Σάββατο

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω στο κείμενο επιλεγμένα καταστήματα ΔΕΗ θα είναι ανοικτά πλέον και το Σάββατο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών τους. Με αυτό τον τρόπο, η ΔΕΗ παραμένει συνεπής στην δέσμευσή της για διαρκή αναβάθμιση και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της.

Με ωράριο λειτουργίας από τις 8:30 έως τις 15:00, συνολικά 13 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα (στην Αθήνα: Μαρούσι, Χαλάνδρι, Καλλιθέα, Βούλα, Άνω Πατήσια, Άγιος Δημήτριος, Αιγάλεω, Κηφισιά και Στουρνάρη, στην Θεσσαλονίκη: Καλαμαριά και Τσιμισκή, στα Χανιά και στη Σύρο) διευρύνουν την λειτουργία τους και τα Σάββατα, ενώ σύντομα, και άλλα καταστήματα ΔΕΗ θα ενσωματώσουν το νέο ωράριο στη  λειτουργία τους.

Το εξειδικευμένο προσωπικό των καταστημάτων ΔΕΗ θα βρίσκεται εκεί για να υποδεχθεί τους πελάτες και να τους ενημερώσει σχετικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και για την εξέλιξη της πορείας των αιτημάτων τους.

Κατάστημα ΔΕΗ στην οδό Στουρνάρη

Τα καταστήματα ΔΕΗ στη νέα εποχή

Εκτός από την λειτουργία και Σάββατο, η ΔΕΗ μετασχηματίζει το δίκτυο καταστημάτων της ανακαινίζοντας υπάρχοντα καταστήματα και δημιουργώντας νέα.

Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση, διευρυμένο ωράριο και αποκλειστικές προσφορές ειδικά για τους πελάτες τους, όλα τα νέα καταστήματα ΔΕΗ έχουν τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο. Ο σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και ειδικά σχεδιασμένο φωτισμό.

Τα νέα καταστήματα ΔΕΗ προσφέρουν στους επισκέπτες τους άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση σε  τρεις ζώνες:

•              της γρήγορης εξυπηρέτησης,

•              της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,

•              της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν εύκολα τα προγράμματά τους,  καθώς επίσης να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Συμβουλές ενέργειας από τον Energy Coach

Ακόμη, οι επισκέπτες των καταστημάτων ΔΕΗ μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με τον Energy Coach, τον εξειδικευμένο σύμβουλο , για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους. Με τη βοήθεια του Energy Coach μπορούν να μάθουν πως να παρακολουθούν άμεσα και εύκολα την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους και να ενημερωθούν με  προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης.

Επίσης, μπορούν να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering, μέσω της οποίας  αποκτούν πλήρη έλεγχο του λογαριασμού τους καθώς καταχωρούν οι ίδιοι  την πραγματική κατανάλωσή τους. Επιπλέον, μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι.

Στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, πελάτες και επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν  για όλες τις λύσεις ΔΕΗ για φωτοβολταϊκά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.

Διαβάστε επίσης:

Γ. Στάσσης στο 1ο Growthfund Summit: Οι 3 πυλώνες ανάπτυξης της ΔΕΗ

«Νέα γενιά. Νέα μυαλά (;)»: Μια σημαντική πρωτοβουλία της ΔΕΗ με σκοπό την καταπολέμηση της έμφυλης βίας

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Συμμετέχει στο ερευνητικό έργο iAMP-Hydro

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 16.05.2024 10:14