Το rebranding του Τσίπρα πρέπει να αφορά και τα πρόσωπα…
Δεν ξέρουμε τι ακριβώς περιλαμβάνει το λεγόμενο rebranding του Αλέξη Τσίπρα, ήτοι η ανακατασκευή και η επαναπροώθηση της πολιτικής του εικόνας. Ξέρουμε όμως ότι καλό θα ήταν να περιλαμβάνει κάτι πολύ συγκεκριμένο: την αυτοκριτική του για το γεγονός ότι επί χρόνια, κυρίως από το 2010 και ύστερα, περιμάζευε στον ΣΥΡΙΖΑ ή αναδείκνυε εκ των ένδον διάφορους άκυρους τύπους, οι οποίοι με το πέρασμα του χρόνου στρέφονταν εναντίον του κόμματος ή ακόμα και εναντίον του ιδίου. Μερικοί
μάλιστα αποδείχθηκαν κυριολεκτικά καταστροφικοί.
Άκρως απαραίτητο αυτό, ειδικά σε μια εποχή που τα «νούμερα» αυξάνονται και πληθύνονται ως η άμμος της θαλάσσης, με κίνδυνο να πνίξουν το πολιτικό σύστημα και να το οδηγήσουν στον πάτο
της σοβαρότητας και της αξιοπιστίας.
Διαβάστε επίσης:
Ψάχνεται για… συγκρίσεις ο Μητσοτάκης
Άγρια κόντρα Χρυσοχοΐδη – Κωνσταντοπούλου για τον αστυνομικό της Βουλής
Τα «καρφιά» Μητσοτάκη στον Σαμαρά και το… σκορ που μετράει