Ιντερνετικές πλατφόρμες: Κερδίζει διαρκώς τηλεθέαση ο κλάδος των Over The Top υπηρεσιών έναντι της παραδοσιακής τηλεόρασης στις ΗΠΑ
Το ράλι τηλεθέασης στις υπηρεσίες streaming (YouTube, Netflix, Disney+, HBO Max, Discovery+, Hulu, Amazon Prime Video, Roku κλπ) βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στις ΗΠΑ και αποτυπώνει τη «στροφή» που κάνει το αμερικανικό τηλεοπτικό κοινό στις ιντερνετικές συνδρομητικές υπηρεσίες οπτικοακουστικού περιεχομένου διαρκούς ροής.
Τον Μάιο το μερίδιο από την συνολική πίτα τηλεθέασης στις υπηρεσίες Streaming διαμορφώθηκε στο 44,8%, τα παραδοσιακά κανάλια είδαν το μερίδιο τους να διαμορφώνεται στο 20,1% και των καλωδιακών στο 24,1%.
Πρώτο σε προτιμήσεις μεταξύ των OTT ήταν το YouTube (12.5%), με το Netflix να έχει το δεύτερο σε μέγεθος μερίδιο (7,5%) και τρίτο το Disney+ (5%).
Τον Ιούνιο η συνολική τηλεθέαση στο streaming «ανέβηκε» στο 46% και για πρώτη φορά τα κλασικά κανάλια «έπεσαν» κάτω από το 20%, ενώ απώλειες κατέγραψε και στον κλάδο της καλωδιακής τηλεόρασης το μερίδιο της οποίας διαμορφώθηκε στο 23,4%.
Ήδη απο την περασμένη Άνοιξη το YouTube εμφανίζεται να κάνει… θραύση σε νέους ηλικιακά με ισχυρές τηλεοπτικές και καταναλωτικές συνήθειες και τρόπο ζωής.
Το Χόλιγουντ αντιλαμβάνεται ότι τα πράγματα στον ανταγωνισμό σοβαρεύουν -για να μην πούμε ότι αγριεύουν- από τη στιγμή κατά την οποία οι δημιουργοί οπτικοακουστικού περιεχομένου που μέχρι τώρα «ανέβαζαν» ολιγόλεπτης διάρκειας βιντεάκια στην ιντερνετικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο -υψηλών επαγγελαμτικών προδιαγραφών- και με δυναμικά χαρακτηριστικά τείνουν να αποτελέσουν το αντίπαλο δέος στα μεγάλα καθιερωμένα Χολιγουντιανά στούντιο και τους κολοσσούς της οπτικοακουστικής βιομηχανίας, όπως η Disney ή Warner Bros Discovery και η Paramount.
Διαβάστε επίσης:
Μηνάς Παπάζογλου: Πέθανε ένας σπουδαίος της δημοσιογραφίας
Alpha: «Ήρθε κι έδεσε» με τον καύσωνα εκπομπή για τον καιρό σε καθημερινή βάση – Συχνές ενημερώσεις
Ειδήσεις και επαναλήψεις σειρών τα δημοφιλέστερα προγράμματα του Σαββατοκύριακου