Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Στις παρυφές κορύφωσης της αποστασιοποίησης των τηλεθεατών από τα παραδοσιακά κανάλια και την τηλεόραση γενικότερα, καθότι η τρέχουσα περίοδος είναι «νεκρή», το χθεσινό μερίδιο του Alpha είναι το υψηλότερο από το φινάλε της τηλεοπτικής σεζόν και έπειτα.
Από το σύνολο εκείνων που εξακολουθούν να διατηρούν σχέση με την τηλεόραση το 31,4% κατευθύνθηκε σε επιλογές εκτός των δέκα σταθμών εθνικής εμβέλειας, συμφωνά με τη Nielsen, μερίδιο που εμφανίζεται όλο και πιο συχνά και όχι μόνον στην διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Μερίδιο με διψήφιο ποσοστό στο κύριο μέρος του και μάλιστα άνω του 12% εμφάνισε τη Δεύτερα το Mega και μαζί με τον Alpha ήταν τα μόνα με υψηλές επιδόσεις.
Ο ανταγωνισμός κινήθηκε σε χαμηλότερα επίπεδα και μόνον ο ΑΝΤ1 προσέγγισε το 10% αποτελώντας τρίτη επιλογή των τηλεθεατών.
Τέταρτος σε προτιμήσεις ήταν ο ΣΚΑΪ με επίδοση κατά μια ποσοστιαία μονάδα λιγότερη από εκείνη του ΑΝΤ1, και αρκετά πίσω από αυτές που είχε αναπτύξει ο σταθμός σχεδόν από τις αρχές του μήνα.
Διαβάστε επίσης:
ΗΠΑ: Ο Ντόναλντ Τραμπ και η FCC θέλουν να ανασχηματίσουν το εγχώριο μιντιακό τοπίο
ΑΝΤ1: Ζέτα Μακρυπούλια Χ 2 τη νέα σεζόν
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.