search
ΣΑΒΒΑΤΟ 27.04.2024 03:49
MENU CLOSE

Καταγγελία πολίτη: «Δημόσια υπηρεσία εξυπηρετούσε μόνο Έλληνες» – «Εξέθεσε τους πολίτες στον κίνδυνο μετάδοσης»

29.04.2020 17:22
Καταγγελία πολίτη: «Δημόσια υπηρεσία εξυπηρετούσε μόνο Έλληνες» – «Εξέθεσε τους πολίτες στον κίνδυνο μετάδοσης» - Media

 

Πολίτης καταγγέλλει ότι η Α’ ΔΟΥ Αθηνών έκανε διακρίσεις στην εξυπηρέτηση των πολιτών κα προτιμούσε να εξυπηρετεί Έλληνες, ενώ άφηνε σε δεύτερη μοίρα τους αλλοδαπούς. Επιπλέον, επισημαίνει ότι δεν τηρήθηκε κανένα μέτρο προστασίας για την εξάπλωση του κορωνοϊού με αποτέλεσμα όσοι περίμεναν στην ουρά να εξυπηρετηθούν να συνωστιστούν, καθώς δεν υπήρχε «οριοθετημένος χώρος αναμονής με τις προβλεπόμενες αποστάσεις».

«Είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να διαχωρίζει τους πολίτες σε “β” διαλογής (Έλληνες χωρίς γνωστό ή με γνωστό που δεν θέλουν να ενοχλήσουν για κάτι που δεν θα έπρεπε να χρειάζεται γνωστός) και “γ” διαλογής (αλλοδαποί) και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες», αναφέρει μεταξύ άλλων ο πολίτης και προσθέτει ότι «είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να εκθέτει τους πολίτες στον κίνδυνο μετάδοσης μιας πανδημίας, έστω και δυνητικά και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες».

Αναλυτικά, η καταγγελία όπως δημοσιεύθηκε στη Lifo:

Την Τετάρτη και την Πέμπτη 22 και 23 Απριλίου έστειλα δύο email στην Α’ ΔΟΥ Αθηνών, σχετικά με δύο διαφορετικές υποθέσεις που αφορούσαν το εταιρικό και το προσωπικό μου ΑΦΜ. Η μια από τις δύο ήταν απλούστατη περίπτωση κωλύματος του συστήματος. Το email στο οποίο έστειλα ήταν το [email protected]

Ήταν σκόπιμο να διευθετηθούν και τα δύο αυτά θέματα πριν μπούμε στον Μάιο και ιδανικά όχι την τελευταία εργάσιμη του Απριλίου. Έτσι από την Τρίτη 21 Απριλίου μέχρι σήμερα, καλούσα καθημερινά σε 10 από τα παρακάτω τηλέφωνα (με βεβαιότητα: Προϊσταμένου, Υπο/ντή Φορολογίας, Υπο/ντή Ελέγχου, Έσοδα – Ταμείο, Κεφάλαιο και Πρωτόκολλο) και τα περισσότερα ήταν κατεβασμένα. Τα 2-3 από τα 10 που χτυπούσαν δεν απάντησαν ποτέ:

Προϊστάμενος: 210 5272 810, -770
Υποδιευθυντής Φορολογίας: 210 5272 804
Υποδιευθυντής Ελέγχου: 213 1604 121, 210 5272 807
Έλεγχος: 2131 604 122 έως 127, 2131 604 146,-147
Εισόδημα: 2131 604 120, -141, 2131 604 143 έως 145
Φ.Π.Α., Αυτοκίνητα: 2131 604 114 έως 117
Μητρώο: 2131 604 111,-113,-159, 2105 272 729,-733,-730
Κεφάλαιο: 213 1604 149, 210 5272 808,-762 έως 763
Έσοδα-Ταμείο: 2131604130, -132, -133, -134, -137, -138, -151, -153, 2105 272803, -718, -711, -721, -731, -728, -739
Έξοδα: 2131 604 107,-108, 2105 272 716,-717
Δικαστικό: 2131 604 154 έως 158, 2105 272 805,-734,
K.B.Σ.: 2131 604 102 έως 104, 2105 272 802,-702,-707
Πρωτόκολλο: 213 1604 161, 210 5272 764, -767, -769

Σήμερα, δεδομένου του ότι έχει 27 ο μήνας, η Α’ ΔΟΥ Αθηνών, με ανάγκασε να επεκτείνω τις αθλητικές μου δραστηριότητες μέχρι την Ομόνοια, καθώς δεν ήμουν πρόθυμος να πάω εκεί ούτε με το μετρό, ούτε με το αυτοκίνητο. Η Α’ ΔΟΥ Αθηνών με τον τρόπο που “εξυπηρετούσε”, χωρίς δηλαδή να απαντάει σε τηλέφωνα και email, χωρίς να υπάρχει άνθρωπος στην είσοδο και χωρίς να υπάρχει οριοθετημένος χώρος αναμονής με τις προβλεπόμενες αποστάσεις, με ανάγκασε να συνωστιστώ στην είσοδό της με άλλους δέκα ανθρώπους.

Φτάνοντας στις 12:50 είδα μια άτυπη ουρά, από τη σύνθεση της οποίας φαινόταν ότι ο κόσμος ήταν εκεί ώρα και δεν γνώριζε αν θα εξυπηρετηθεί και πότε. Το ρολό ήταν κατεβασμένο, η πόρτα από μέσα κλειδωμένη και δεν υπήρχε άνθρωπος στο ισόγειο.

Φώναξα δύο τρεις φορές “είναι κανείς εδώ” και δεν έλαβα καμία απάντηση. Ανασήκωσα λίγο και το ρολό με το πόδι μου μήπως μας ακούσει κανείς, αλλά και πάλι δεν μίλησε κανείς.

Μετά από πέντε – δέκα λεπτά, εμφανίστηκε ένας εφοριακός ο οποίος φάνηκε να μην γνωρίζει ότι υπάρχει κόσμος που περιμένει να εξυπηρετηθεί. Μας ρώτησε τι θέλουμε και αφού έφυγε, φώναξε μια εφοριακό και έναν συνάδελφό της, ο οποίος έδειχνε να είχε χρεωθεί το πόστο της εισόδου.

Στο διάστημα που μεσολάβησε μίλησα με τους ανθρώπους που ήταν εκεί, και κάποιοι από αυτούς ανέφεραν ότι ήταν εκεί μια και δύο ώρες, χωρίς να δουν άνθρωπο από τη ΔΟΥ ή το ρολό να ανοίγει. Κάποιοι, μου ανέφεραν ότι είναι η δεύτερη και η τρίτη εργάσιμη που αναγκάζονται να επισκεφθούν την ΔΟΥ και ακόμα δεν τους έχουν γνωστοποιηθεί τα δικαιολογητικά που θα χρειαστούν για να ολοκληρώσουν τις υποθέσεις τους. Οι περισσότεροι επίσης ανέφεραν ότι προσπαθούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά και δεν απαντάει κανείς. Επίσης κάποιοι μου είπαν ότι με εξυπηρετούν επειδή είμαι Έλληνας και τους ενόχλησα, ότι αν δεν είχα έρθει ακόμα θα ήταν κλειστό το ρολό και ότι δεν τους δίνουν καμία σημασία.

Η αλήθεια είναι ότι είδα μόνο 3 Έλληνες ανάμεσα σε 10-12 ανθρώπους.

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που είδα και μίλησα χρειάζονται βοήθεια. Διότι σήμερα μπορεί να ήταν η Γεωργία, o Πολύκαρπος, ο Μοχάμεντ, ο Αμπντούλ, η Αννέτα, η Σύλβια, o Αμάρε και ο Κουάμε, αύριο όμως θα είναι άλλοι και μεθαύριο κι άλλοι. Δεν πρόκειται για κάποιο μεμονωμένο περιστατικό και σίγουρα το ότι καταγράφεται σε μια κεντρική ΔΟΥ που έχει απορροφήσει άλλες 4 ή 5 εφορίες είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό, διότι αν η κατάσταση σε μια υπερΔΟΥ είναι τέτοια, τι γίνεται στις μικρότερες ΔΟΥ που έχει το 1/5 ή το 1/10 της κίνησης;

• Είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να κάνει κατάχρηση των περιοριστικών όρων προς όφελος μερικών δημοσίων υπαλλήλων και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες.

• Είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να διαχωρίζει τους πολίτες σε “β” διαλογής (Έλληνες χωρίς γνωστό ή με γνωστό που δεν θέλουν να ενοχλήσουν για κάτι που δεν θα έπρεπε να χρειάζεται γνωστός) και “γ” διαλογής (αλλοδαποί) και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες.

• Είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να επιβαρύνει τους πολίτες πρακτικά και ψυχολογικά σε μια περίοδο που είναι ήδη βεβαρημένοι και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες.

• Είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να εκθέτει τους πολίτες στον κίνδυνο μετάδοσης μιας πανδημίας, έστω και δυνητικά και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες.

• Είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να εκθέτει τους πολίτες σε ενδεχόμενη βεβαίωση προστίμου ύψους 150 ευρώ και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες.

• Είναι απαράδεκτο μια δημόσια υπηρεσία να κάνει κατάχρηση των περιοριστικών όρων προς όφελος μερικών δημοσίων υπαλλήλων και να μην έχει ουσιαστικές συνέπειες.

Αν δεν αρθεί η ασυλία των δημοσίων υπαλλήλων δεν πρόκειται να αποκτήσουμε ποτέ αυτό που θα έπρεπε να έχουμε εξ αρχής: έναν δημόσιο τομέα που να μην ταλαιπωρεί άδικα τους πολίτες και κυρίως να μην τον πληρώνουμε 2, 3, 4 και 5 φορές πάνω από το κόστος που θα είχε για έναν νοήμων επιχειρηματία.

Είναι προφανείς οι μικροπολιτικοί λόγοι για τους οποίους συντηρείται αυτό το καθεστώς. Ένα καθεστώς το οποίο έχουν κεφαλαιοποιήσει όλες οι μέχρι σήμερα κυβερνήσεις χωρίς εξαίρεση, σίγουρα όμως με περιπτώσεις Κ.Ο. που εκμεταλλεύτηκαν σε βαθμό κακουργήματος το καθεστώς αυτό.

Οι “δημοσιογράφοι” που ανέκαθεν θέτουν στους “πολιτικούς” ερωτήσεις που τους στριμώχνουν εικονικά ενώ στην πραγματικότητα ανυπομονούν να τις απαντήσουν αντί των πραγματικών ερωτημάτων που θα έπρεπε να βλέπουμε, είναι αναπόσπαστο μέρος του ευρύτερου πολιτικού προβλήματος και όχι μιας πιθανής ίασής του.

andreasandthecamera

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 27.04.2024 02:01