Προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν την αυξανόμενη οικονομική δυσπραγία των καταναλωτών και το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς που ήδη διαθέτει περισσότερους παίκτες από όσους «σηκώνει», οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ-μάρκετ επικεντρώνονται πλέον στην ενίσχυση των εμπορικών τους δικτύων.
Η Carrefour-Μαρινόπουλος προχωρά στη δημιουργία νέων καταστημάτων, όπως και η ΑΒ Βασιλόπουλος, που συμφώνησε επιπλέον την εξαγορά της αλυσίδας «Κορυφή» στη Θράκη. Η Σκλαβενίτης έχει προς το παρόν επικεντρωθεί στην Αττική, χωρίς να αποκλείει όμως επέκταση στα χνάρια της βορειοελλαδίτικης Μασούτης που «πολιορκεί» την Αθήνα.
Η ζημιογόνος πλέον Ατλάντικ σχεδιάζει λίφτινγκ του δικτύου της, ενώ η γερμανική Aldi Hellas επενδύει πάνω από 2 δισ. ευρώ για να εισβάλει γερά στην ελληνική αγορά. Καλά όλα αυτά, αλλά, αν δεν ζεσταθεί η οικονομία, προβλέπουμε να τρώνε από τις σάρκες τους σε λίγο…