Η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη ενισχύθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους κατά 12,5%. Τα συνολικά κονδύλια έφτασαν τα 110 δισ. δολάρια, ενώ τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασε η Λατινική Αμερική με 48%, σύμφωνα με το AdView Pulse της Nielsen.
Αντίστοιχα, στην ευρωπαϊκή ήπειρο την κορυφαία επίδοση στην διαφημιστική δαπάνη σημείωσε η Γαλλία με 11%, ενώ οι Η.Π.Α., ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος όλων, ενίσχυσε τα κονδύλια της κατά 4%.
Σε ό,τι αφορά στα μερίδια κάθε Μέσου, η Τηλεόραση απέσπασε τα περισσότερα κονδύλια, βελτιώνοντας μάλιστα την επίδοσή της κατά 16%. Αύξηση παρουσίασε και τα ερτζιανά με 10% αλλά και οι εφημερίδες με 9%, σε αντιθέσει με τα περιοδικά που παρέμειναν σταθερά.