search
ΚΥΡΙΑΚΗ 16.11.2025 20:06
MENU CLOSE

Tα βάφουν κίτρινα και ξεπουλάνε όσο – όσο

03.06.2013 21:00
oldphotosdepa1370249515.jpg

Με διαδικασίες – εξπρές και σύστημα «όσο – όσο», που θα φέρει και την υπογραφή του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ Στέλιου Σταυρίδη, προωθούνται οι εκποιήσεις στις ελληνικές υποδομές

Με διαδικασίες – εξπρές και σύστημα «όσο – όσο», που θα φέρει και την υπογραφή του προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ Στέλιου Σταυρίδη, προωθούνται οι εκποιήσεις στις ελληνικές υποδομές, για τις οποίες η κυβέρνηση βάζει τα δυνατά της να βαφτούν με κίτρινο χρώμα, εάν αυτό μπορεί να βοηθήσει στο να… τελειώνουμε μια ώρα αρχύτερα. Οι Κινέζοι, μετά το ταξίδι του Σαμαρά στο Πεκίνο, είναι οι βασικοί ενδιαφερόμενοι και, όπως συμβαίνει και με τους Ρώσους στη ΔΕΠΑ, η κυβερνητική πλευρά είναι έτοιμη για μεγάλες… επικύψεις προκειμένου να μείνει ευχαριστημένος ο… πελάτης και να ψωνίσει, ώστε η ίδια να απαλλαγεί από το βάρος της διαχείρισης των προβλημάτων που θα προκύψουν όταν λιμάνια, τρένα και αεροδρόμια θα έχουν περάσει σε ιδιωτικά χέρια. Βέβαια, εάν δεν μας βγει το κινεζικό χαρτί, μπορεί να βρεθεί και κάποιος άλλος…

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια αλλά και επιχειρηματική αντίληψη που θα ζήλευε ένας επιτυχημένος διευθύνων σύμβουλος πολυεθνικής, ο Σταυρίδης κατέγραψε προ ημερών τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν στην κυβέρνηση σε ό,τι αφορά τις αποκρατικοποιήσεις: «Όποιος μας δώσει τα περισσότερα, σ’ αυτόν τη δίνουμε», (σ.σ.: είπε μιλώντας για τη ΔΕΠΑ, αλλά, όπως εξήγησε, το μοντελάκι ισχύει για όλα τα προς πώληση μαγαζιά) και συνέχισε: «Δεν είναι δουλειά μας να σκεφτούμε ποιον θα στενοχωρήσουμε. Αν θέλει, ας έρθει να δώσει περισσότερα»…
Εκτός λοιπόν της ΔΕΠΑ, το πακετάκι που βιάζεται να προχωρήσει η κυβέρνηση με αυτόν τον τρόπο αφορά τις βασικές υποδομές. Δηλαδή την ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, την πώληση του κρατικού πακέτου στον διεθνή αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος», τα περιφερειακά αεροδρόμια, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις σιδηροδρομικές υποδομές.
Στο Μέγαρο Μαξίμου, από την επιστροφή από το Πεκίνο και μετά, έχουν βαλθεί να δείξουν πόσο πολύ ενδιαφέρουν τους Κινέζους οι υποδομές, βγάζοντας μια σειρά από ειδήσεις – λαγούς. Έτσι, για παράδειγμα, «παίζουν» το πόσο ενδιαφέρεται να αυξήσει η Cosco τη δραστηριότητά της στο λιμάνι του Πειραιά, επεκτεινόμενη από τα εμπορευματοκιβώτια στο σύνολο της δραστηριότητας του λιμανιού. Οι «ειδήσεις» από το πολιτικό ρεπορτάζ υποστηρίζουν ακόμη ότι οι κινεζικοί σιδηρόδρομοι και η Cosco θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (όπου βέβαια υπάρχουν και οι Ρώσοι), αλλά και ότι, εκτός του «Ελ. Βενιζέλος», οι Κινέζοι ενδιαφέρονται και για τα περιφερειακά αεροδρόμια (όπου «ακούγονται» και οι Γάλλοι), για τα οποία έγινε και ειδική συζήτηση στο Πεκίνο. Δεν βλέπουν βέβαια και πολλά προβλήματα, που προκαλούν… κίτρινο πυρετό και απειλούν να τινάξουν στον αέρα το ενδιαφέρον.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΚΥΡΙΑΚΗ 16.11.2025 19:56