ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 14:13
MENU CLOSE

Γιατί ο Guardian προσφέρει (εκτός από ενημέρωση) και πουκάμισα…

18.02.2014 11:12

Το δεδομένο: Η εφημερίδα Guardian προσφέρει υψηλής ποιότητας ενημέρωση, καταγράφοντας μεγάλες δημοσιογραφικές επιτυχίες. Το μη αναμενόμενο: Κυκλοφόρησε την περασμένη Πέμπτη με ένα πλούσιο διαφημιστικό ένθετο για ανδρικά πουκάμισα και γραβάτες – εκπτωτική προσφορά για τους αναγνώστες.


 
Την ίδια στιγμή, βγάζει προς πώληση, μέσα από την ιστοσελίδα της, μπλουζάκια, CD, DVD, (στο «entertainment.guardianoffers.co.uk») αλλά και πακέτα διακοπών («guardian escapes») ενώ διαθέτει και τον δικό της διαδικτυακό χώρο για γνωριμές («soulmates.theguardian.com»).
 
Ο Τύπος μπορεί και… «πουλάει» τα πάντα πλέον
 
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο «παίζει» δυνατά ακόμη μια ιστορική βρετανική εφημερίδα η Daily Telegraph. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ο επισκέπτης μπορεί να αγοράσει σχεδόν τα πάντα: από ρούχα μέχρι ηλεκτρικά είδη, και από έπιπλα μέχρι μηχανές του γκαζόν.
 
Το ίδιο μπορεί να κάνει ο αναγνώστης και στο αντίστοιχο διαδικτυακό κατάστημα του Independent καθώς και στο «Mailshop» της Daily Mail, που φημίζεται για το ταξιδιωτικό της πρακτορείο «mailtravel.co.uk».
 
Οι New York Times λειτουργούν πλέον το δικό τους online βιβλιοπωλείο ενώ τις δικές του πηγές εσόδων ισχυροποιεί ο εκδοτικός όμιλος «Conde Nast» που κυκλοφορεί κάποια από τα δημοφιλέστερα περιοδικά της υφηλίου (The New Yorker, Vanity Fair, Vogue, Wired, GQ κ.ά.) καθώς έχει δημιουργήσει τη δική του σχολή μόδας στο Λονδίνο, την «Conde Nast College of Fashion and Design».
 

ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 14:13
Exit mobile version