ΚΥΡΙΑΚΗ 28.04.2024 12:18
MENU CLOSE

«Λάθος αλγόριθμος», όπως «λάθος πολλαπλασιαστής»

27.06.2014 12:43

Σε «λάθος αλγόριθμο» αποδίδει το υπουργείο Παιδείας το μεγάλο ποσοστό αποτυχίας των μαθητών της Α' Λυκείου που εξετάστηκαν με βάση τη «Τράπεζα Θεμάτων».

Σύμφωνα με πληροφορίες, σε κάποια μαθήματα το ποσοστό των μαθητών που έχει γράψει κάτω από τη βάση έφτανε ακόμη και το 40%, λόγω της Τράπεζας Θεμάτων, από την οποία αντλήθηκε για πρώτη φορά φέτος το 50% των ερωτημάτων στις εξετάσεις. 

Πάντως, ο νέος υπουργός Παιδείας ξεκαθάρισε ότι «δεν πρόκειται να αλλάξει» το θεσμό, παρά μόνο να εξετάσει «ποιες τεχνικές παρεμβάσεις μπορούμε να κάνουμε αφού όμως βγουν οι βαθμολογίες».
 
Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος που είναι δομημένη η «Τράπεζα Θεμάτων» οδηγεί στην υποβολή θεμάτων ιδιαίτερης δυσκολίας, που ωθεί ακόμα περισσότερους μαθητές στα φροντιστήρια.

ΚΥΡΙΑΚΗ 28.04.2024 12:18
Exit mobile version