ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 12:23
MENU CLOSE

Διευκρινίσεις της ΔΕΗ για τις ρυθμίσεις οφειλών

29.07.2016 19:13

 

Η ΔΕΗ διαψεύδει εξάλλου δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία «πήρε πίσω πελάτη με φέσι σε ιδιώτη προμηθευτή». Στη σχετική ανακοίνωση επισημαίνει:

«Η ΔΕΗ έχει πρωτοστατήσει στη μάχη για την καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων ώστε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας να γίνει συντεταγμένα και να σταματήσουν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως συχνά συνέβη σε βάρος της Επιχείρησης από τρίτους».

Επισημαίνεται ότι η διοίκηση της ΔΕΗ έχει δώσει αυστηρές οδηγίες προς το προσωπικό σχετικά με αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή. Στη σχετική εγκύκλιο του γενικού διευθυντή Εμπορίας μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:

«Παρακαλώ για την πιστή εφαρμογή των προβλεπομένων (…) ήτοι, στα αιτήματα νέας εκπροσώπησης από πελάτη άλλου προμηθευτή, μεταξύ των λοιπών δικαιολογητικών, να ζητείται υποχρεωτικά η προσκόμιση:

-του τελευταίου εκδοθέντα λογαριασμού μαζί με το σχετικό αποδεικτικό εξόφλησής του ή εναλλακτικά

-εγγράφου του προμηθευτή του, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει συναφθεί ρύθμιση εξόφλησης της οφειλής και αυτή τηρείται.

»Στην περίπτωση που από τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά προκύπτει ότι ο πελάτης εμπίπτει στις περιοριστικές διατάξεις των προβλεπομένων στο άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας (έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές στον προμηθευτή του ή έχει συνάψει ρύθμιση εξόφλησης η οποία δεν τηρείται), τότε θα ενημερώνεται ο πελάτης ότι κατά τα προβλεπόμενα στον κώδικα προμήθειας, δεν δύναται να ασκήσει το δικαίωμά του για αλλαγή προμηθευτή, εάν δεν τακτοποιήσει πρώτα τις οφειλές του προς τον Προμηθευτή του».

Όπως είναι γνωστό με πρόσφατη ρύθμιση, δεν επιτρέπεται η αλλαγή προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας αν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον προηγούμενο ή αν υπάρχουν θα πρέπει να έχουν ρυθμιστεί.

ΠΕΜΠΤΗ 02.05.2024 12:23
Exit mobile version