ΤΕΤΑΡΤΗ 01.05.2024 14:21
MENU CLOSE

Βόμβα: Το Facebook θα δείχνει ζωντανά το Champions League στις ΗΠΑ!

28.06.2017 18:40

 

Η συμφωνία περιλαμβάνει παιχνίδια της φάσης των ομίλων, τέσσερα παιχνίδια της φάσης των 16 και τους τέσσερις προημιτελικούς. Καμία από τις δύο εταιρείες δεν αποκάλυψε τους οικονομικούς όρους της συμφωνίας.

Τα σπορ είναι ένας τομέας που ενδιαφέρει πολύ εταιρείες όπως η Facebook και η Twitter, καθώς τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα προσελκύουν μεγάλους αριθμούς χρηστών που θέλουν να συζητούν γι’ αυτά στα social media.

Το ποδόσφαιρο, συγκεκριμένα, είναι το σπορ με τους περισσότερους ακόλουθους στο Facebook. Τον περασμένο χρόνο 3,7 εκατ. χρήστες παρακολούθησαν online τον φιλανθρωπικό αγώνα μεταξύ Έβερτον και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Και όσον αφορά το Champions League, 34 εκατ. χρήστες είχαν 98 εκατ. αλληλεπιδράσεις στο Facebook σχετικές με τον φετινό τελικό, όπου η Ρεάλ Μαδρίτης κέρδισε τη Γιουβέντους.

Πρόσφατα η Facebook συμφώνησε με τη Univision Communications για τη μετάδοση αγώνων από το μεξικανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και το αμερικανικό MLS. Ενώ το Fox Sports ήδη παράγει προγράμματα αποκλειστικά για το Facebook, ανάμεσά τους και μία εβδομαδιαία εκπομπή για το ποδόσφαιρο. Ενώ κάποιοι από τους αγώνες του Champions League θα μεταδοθούν μόνο με streaming, και καθόλου από την τηλεόραση.

«Οι αγγλόφωνου και ισπανόφωνου ενδιαφέροντος αγώνες είναι περισσότεροι από τα δίκτυα που διαθέτουμε για να τους μεταδώσουμε», εξηγεί ο επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Fox Sports, Ντέιβιντ Νέιθανσον. «Το Facebook διαθέτει χρήστες παθιασμένους με το ποδόσφαιρο και θα προβάλλει το Champions League σε κοινό που στις ΗΠΑ δεν το βλέπει στην τηλεόραση».

Πηγή: insider

ΤΕΤΑΡΤΗ 01.05.2024 12:28
Exit mobile version