Τις επόμενες εβδομάδες θα εφαρμόσει πιλοτικά σε 150-200 σημεία πώλησης το barcode, προκειμένου να δούμε πόσο γρήγορα και πόσο αποτελεσματικά μπορεί να προχωρήσει μια τέτοια εφαρμογή από την οποία θα προκύπτουν τα πραγματικά νούμερα των εφημερίδων. Εκτός των άλλων θεμάτων, το βασικό είναι να “εκπαιδευτούν” οι πωλητές να σκανάρουν τις εφημερίδες. Και εδώ είναι το μεγάλο θέμα της διαδικασίας. Από την εμπειρία μας από την “Κυριακάτικη Εφημερίδα” και την “Finance& Market Voice” προκύπτει αβίαστα αυτό το συμπέρασμα.
Πηγή: fmvoice.gr