Η πρώτη τηλεοπτική μάχη για τα δυο τηλεοπτικά προγράμματα πραγματοποιήθηκε, λοιπόν, και «νικητής» αναδείχθηκε το ριάλιτι μοντέλων του STAR.
Πιο συγκεκριμένα, στο δυναμικό κοινό το GNTM σημείωσε μέσο όρο 25,4% έναντι 18% που σημείωσαν οι «Οκτώ Λέξεις» στον ΣΚΑΪ, ενώ στη συνολική τηλεθέαση η σειρά του Ανδρέα Γεωργίου είχε ελαφρύ προβάδισμα με 21,1% έναντι 18,5% του GNTM.
Βέβαια, είναι ακόμα νωρίς για τελικά συμπεράσματα, ωστόσο, η διαφορά στο δυναμικό κοινό είναι σημαντική, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το Twitter κατά τη διάρκεια του ριάλιτι μόδας πήρε… φωτιά με τα tweets να ξεπερνούν τις 15.000. Η συνέχεια της «μάχης» επί της οθόνης…