ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 20:45
MENU CLOSE

Την Τετάρτη η εξέταση των δύο νέων έργων του ΟΛΠ

08.10.2019 18:58

 

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για Όλους», Νίκος Μπελαβίλας, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στο ΕΒΕΠ, αναφερόμενος στο νότιο προβλήτα του Master Plan του ΟΛΠ, εκτίμησε ότι

πρόκειται για το έργο που επηρεάζει περισσότερο από όλα τα άλλα την περιοχή του δήμου Πειραιά.

«Επάνω στον προβλήτα θα κατασκευαστεί ένας σταθμός επιβατών και ένα duty free συνολικήςεπιφάνειας 22.000 τ.μ. ‘στη διεθνή ζώνη’, δηλαδή μη προσβάσιμο από το ευρύ κοινό» ανέφερε ο κ.Μπελαβίλας, προσθέτοντας ότι «δεν πρόκειται για duty free, αλλά για μία εγκατάσταση εμπορίου-αναψυχής διημέρευσης των τουριστών της κρουαζιέρας».

Πρόσθεσε επίσης, ότι σύμφωνα με την κυκλοφοριακή μελέτη του master plan «ο κυκλοφοριακός φόρτος στην ώρα αιχμής, αντιστοιχεί περίπου στο 10% του ημερήσιου κυκλοφοριακού φόρτου, ενώ ο συνολικός φόρτος που αντιστοιχεί στην τυπική καθημερινή, αντιστοιχεί στο 70% του συνολικού φόρτου της ημέρας αιχμής (Σάββατο)».

Την διαφωνία του για την απόφαση μετατροπής του νέου μώλου Δραπετσώνας σε τερματικό σταθμό αυτοκινήτων, εκφράζει εξάλλου ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), σε επιστολή του προς τον γ.γ. Ναυτιλίας και Λιμενικών Υποδομών, για το νέο master plan του ΟΛΠ.

«Η προτεινόμενη αλλαγή χρήσης θα έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία ελλιμενισμού των πλοίων μας για την εκτέλεση επισκευών και μετασκευών» σημειώνει ο ΣΕΕΝ στην επιστολή του. «Ακόμα και η αλλαγή χρήσης σε car terminal για περιορισμένο χώρο δεν λύνει το πρόβλημα, αφού υπάρχει ο κίνδυνος να προξενηθούν ζημιές στα σταθμευμένα αυτοκίνητα. Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω και με την βεβαιότητα ότι τόσο τα μέλη της επιτροπής σας, όσο και η ΟΛΠ Α.Ε., κατανοούν τα προβλήματα τα οποία θα αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις μας, παρακαλούμε για την επανεξέταση της προτεινόμενης αλλαγής χρήσης» αναφέρεται στη σχετική επιστολή.

ότι το σύνολο των έργων που περιλαμβάνονται στο master plan του ΟΛΠ και είχε αποδεχτεί στην τελευταία της συνεδρίαση η επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων στις αρχές Ιουλίου, ενέκριναν στην προηγούμενη τους συνεδρίαση τα μέλη της ΕΣΑΛ στο υπουργείο Ναυτιλίας.

Ωστόσο, αποφασίστηκε για τα δύο νέα έργα που προτάθηκαν τον Αύγουστο του 2019 και αφορούν στην επέκταση των container και του car terminal, να δοθεί χρόνος για τη διατύπωση απόψεων έως αύριο, προκειμένου να επανέλθει η ΕΣΑΛ για την λήψη οριστικής απόφασης επί αυτών.

ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 20:45
Exit mobile version